Kuinka iso mahtuu huvipuistolaitteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olisi tarkoitus lähteä särkänniemeen ensi viikonloppuna muutaman kaverin kanssa, mutta mietin tässä kun yksi kavereista on isokokoisempi, että mahtuuko hän :/ En ole vielä häntä pyytänyt mukaan, koska jos on varmaa ettei mahdu niin ei tule pahaa mieltä :/
Kaveri on sellanen L-XXL kokoinen, eniten L-XL vaatteita käyttävä ja nainen. Pituutta sellaset vajaa 170cm.
Niin kertokaa minkäkokoisia ootte nähny menevän laitteisiin ja mahtuneet/minkä kokoisina itse olette mahtuneet jos osattais vähän arvioida :)

Kyllä tuolla pituudella varmaan melkein mihin vaan pääsee. Liian pitkät eivät pääse kyytiin, koska turvakaaret eivät mahdu päälle selän pituuden takia ja pää nousee liian ylös.

Itse en ole hurjimmissa laitteissa käynyt, nykyään en kyllä yritä enää vauhtimatoon tunkea, se on ollut ahtain mahtua. Takamus kyllä on mennyt, mutta se turvakaari ahdistaa ja jalkatila. Onneksi lapset pääsevät sinne ilman aikuista nykyään.

Minua ei hypeen, X-ään ja muihin-kieputus pyörityslaitteisiin saa. Trombiin ja Hurricaneen olen mennyt 175/90 mitoilla ja majakkaankin olen saanut takamukseni tungettua.

Aina voi mennä koskiseikkailuun, joka meidän laiheliinilapsen suosikkipaikka :p

Kyllä tuolla pituudella varmaan melkein mihin vaan pääsee. Liian pitkät eivät pääse kyytiin, koska turvakaaret eivät mahdu päälle selän pituuden takia ja pää nousee liian ylös.

Itse en ole hurjimmissa laitteissa käynyt, nykyään en kyllä yritä enää vauhtimatoon tunkea, se on ollut ahtain mahtua. Takamus kyllä on mennyt, mutta se turvakaari ahdistaa ja jalkatila. Onneksi lapset pääsevät sinne ilman aikuista nykyään.

Minua ei hypeen, X-ään ja muihin-kieputus pyörityslaitteisiin saa. Trombiin ja Hurricaneen olen mennyt 175/90 mitoilla ja majakkaankin olen saanut takamukseni tungettua.

Aina voi mennä koskiseikkailuun, joka meidän laiheliinilapsen suosikkipaikka :p

Jes okei, kyllä me sitte hänetki uskalletaan pyytää mukaan !

Yhteistyössä