Kuinka ihmeessä ne miehet muuttuvat kullasta virtsakalloiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Jaa... Eli jos äijä VALITSEE että makoilee kaiken vapaa-aikansa sängyssä nenä kiinni telkkarissa niin sillon nainen ei väkisin JOUDU mihinkään vaan voi täysivaltaisena ihmisenä valita että tekeekö lapselle ruokaa vai ei?

Mä varmaan oon sit ihan ultimatehölmö.. Noh, onneks mä osasin loppupeleis tehä omat valintani ja saan olla nyt hölmö ihan ittekseni..

Nainenhan voi ihan itse valita katseleeko sitä äijän makoilua vai tekeekö asialle jotain. Ja äitinä oleminen lapselle on aika pakko, miehelle ei.

Mies ei voi olla lapselleen äiti mutta voisi sentään isä olla vai? Lapsella kuitenkin on kaksi vanhempaa, noin yleisesti ottaen...

Siinä oot kyl oikeessa että itte voi valita että katteleeko sitä makoilua vai tekeekö asialle mitään. Mä en enää jaksanu kattella kun ei mitään tapahtunut vaikka mitä yritti, paljon parempi olla sitten kaksisteen lapsen kans.

Nii eiks se yhtälö mee et miehistä tulee sikoja,laiskoja paskoja jotka ei tee mitään..naiset rupee niitten äideiksi,lopettaa itsestään huolehtimisen ja soppa on valmis..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ketjua alkua pidemmälle lukematta.... teidän mielestä on siis _naisen_vika_ jos miehestä tulee virtsakallo? miehessä ei itsessään mitään vikaa??? :o

No ilmeisestikin :o

ei jumalaut, aina palstalla oppii uutta :kieh:

ja Timppa ensimmäisten joukossa syyllistämässä naispuolta suhteesta, voi v**** :kieh:

kai se parisuhde ihmisen sitten muuttaa. Olen mä noita mun tyttöjäkin kattonu ja miettiny, että missähän vaiheessa noista suloisista pikku-prinsessoista kasvaa *ittumaisia nalkuttavia *ulkkuja?

ketjua alkua pidemmälle lukematta.... teidän mielestä on siis _naisen_vika_ jos miehestä tulee virtsakallo? miehessä ei itsessään mitään vikaa??? :o

ja Timppa ensimmäisten joukossa syyllistämässä naispuolta suhteesta, voi v**** :kieh:

No sanoppa muuta!

Onhan se nyt miehenä rankkaa, ihan sääliks käy.. |O

MIes tuossa soitteli kitaraa ja minä tyhjensin tiskikoneen, järjestin tytön lelut omiin laatikoihinsa ja lajittelin pyykkejä - vähän marttyyriä pukkasi, mutta annoin sen ajatuksen mennä pois...

Kuinka hedelmällistä on syytellä. Keskustella toki aina voi ja ehdottomasti pitää, mutta on niin helppoa ja yksinkertaista jäädä pohtimaan kenen syy, kumpi on paskempi ja kuka tässä raataa niska limassa. Sitähän se arki helposti on.

Mutta entä arvot. Seksin yläarvo voisi olla rakkaus, perheen yläarvo voisi olla vaikkapa kunnioitus tai jopa niinkin 'suuri' arvo kuin ihmisarvo.

On melkoisen alentavaa esittää, että miehellä ei ole muuta mielessä kuin viddu, viina ja videot. Vastaako metsä, niinkuin sinne huutaa?

No sanoppa muuta!

Onhan se nyt miehenä rankkaa, ihan sääliks käy.. |O

kyllä. voi ressukkaa, paijataan vähän |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pohtija:
Missä vika?

Pakko vetää se johtopäätös että naisesta se johtuu. Kun ei ne miehet kaveriporukassa tuollaisiksi muutu.

Ikävä akka voi johtaa huonotuulisuuteen ja äreyteen, mutta minkään sortin noita-akan kanssa asuminen ei automaattisesti aiheuta pettämistä, ryyppäämistä tai väkivaltaa. Ne on aina miehen omia valintoja! Jos eukko on täysin sellaisesta paikasta, johon aurinko ei paista, voi myös lähteä kävelemään...

Silisili.. :kieh: Pitäsköhän munki ottaa se exä takas kun tää nyt onki sit ihan mun syytä?! Sanoo sille että voi sua reppanaa, makaa sä vaan ja kattele leffoja, kyllä mä hoidan kaikki kotihommat ja käyn duunis ettet sä vaan rasitu..

Herra jumala sentään! Miehiltäki kuitenkin luulis odotettavan jonkinlaista vastuuta tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Jos se vaan syventyy omaan elämäänsä ja napaansa niin voiko siinä kauheesti vastapuoleltakaan vaatia!

Missä vika?

Pakko vetää se johtopäätös että naisesta se johtuu. Kun ei ne miehet kaveriporukassa tuollaisiksi muutu.

Jopa oli syytös.

Voisiko MITENKÄÄN olla niin, että miehiä rassaa vastuu ?

Oli todella iso loukkaus Timppa sulta naisia kohtaan. En väitä ettei osa tapauksista johtuisikin naisista, mutta että sä yleistät. Kiitti vaan :(

Silisili.. :kieh: Pitäsköhän munki ottaa se exä takas kun tää nyt onki sit ihan mun syytä?! Sanoo sille että voi sua reppanaa, makaa sä vaan ja kattele leffoja, kyllä mä hoidan kaikki kotihommat ja käyn duunis ettet sä vaan rasitu..

Herra jumala sentään! Miehiltäki kuitenkin luulis odotettavan jonkinlaista vastuuta tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Jos se vaan syventyy omaan elämäänsä ja napaansa niin voiko siinä kauheesti vastapuoleltakaan vaatia!

aivan!

munkin pitää varmaan ottaa pari exää takas... yks oli täys juoppo (no kapiainen kun on...) lähti viemään iltapäivällä roskia ja kotiutu 4 aikaan aamulla tuhannen päissään :kieh:

tai tää viimeisin, eihän se sille mitään mahda, että narsisti luonne, täys paska. saahan se mua hakata kun erehdyin sanomaan vastaan jossain asiassa...hällä väli, että olin 7. kuulla raskaana, päätä seinään vaan! |O

Alkuun katsotaan ruusunpunaisten silmälasien läpi ja ajatellaan vielä, että kyllä minä ne pienet viat pystyn vielä muuttamaan ja mies muotoutuu sellaiseksi kuin haaveilen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuun katsotaan ruusunpunaisten silmälasien läpi ja ajatellaan vielä, että kyllä minä ne pienet viat pystyn vielä muuttamaan ja mies muotoutuu sellaiseksi kuin haaveilen.

omalta kohdaltani vastaan tähän, että en ikäpäivänä ole kuvitellut, että toista ihmistä voi muuttaa mieleisekseen! särmät hiotuu kyllä, kun toiseen tutustuu.

Tuon lisäksi mies saattaa pystyä pitkäänkin peittämään todella ikäviä luonteenpiirteitä ja ne tulevat esiin vasta, kun esimerkiksi leppoisa vapaa-aika lasten myötä vähenee selvästi.

aivan!

munkin pitää varmaan ottaa pari exää takas... yks oli täys juoppo (no kapiainen kun on...) lähti viemään iltapäivällä roskia ja kotiutu 4 aikaan aamulla tuhannen päissään :kieh:

tai tää viimeisin, eihän se sille mitään mahda, että narsisti luonne, täys paska. saahan se mua hakata kun erehdyin sanomaan vastaan jossain asiassa...hällä väli, että olin 7. kuulla raskaana, päätä seinään vaan! |O

Narsistisia piirteitä sitä tossa munki exässä on. Ei käyttäny fyysistä väkivaltaa mutta muuten ihan onneton tyyppi. Kaikki hyvin niin kauan ku hänen ei tarvinnu persettään liikuttaa tai jos jostain rahalla selvis. Halus periaatteessa elää sinkkuna perhe-elämää, kulki niinku tykkäs ja mul ei ollu siihen nokan koputtamista. Eräänki kerran kotiutu baarireissuiltaan seuraavana päivänä.. Niinsanotusti kuori kermat päältä.

Kyllä se mua jo takas pyyteli, selitteli että hänen mielestään tämä saatais vielä toimimaan. Mä sanoin sille että ei mitään toivoo. Mä en enää kenenkään kynnysmatoksi ja orjaksi ala. Mulla on yks lapsi jonka mä ilolla hoidan mutta yhtään aikuista penskaa mä en enää ota.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Tuon lisäksi mies saattaa pystyä pitkäänkin peittämään todella ikäviä luonteenpiirteitä ja ne tulevat esiin vasta, kun esimerkiksi leppoisa vapaa-aika lasten myötä vähenee selvästi.

Ei kai tämä päde myös naisiin?

Narsistisia piirteitä sitä tossa munki exässä on. Ei käyttäny fyysistä väkivaltaa mutta muuten ihan onneton tyyppi. Kaikki hyvin niin kauan ku hänen ei tarvinnu persettään liikuttaa tai jos jostain rahalla selvis. Halus periaatteessa elää sinkkuna perhe-elämää, kulki niinku tykkäs ja mul ei ollu siihen nokan koputtamista. Eräänki kerran kotiutu baarireissuiltaan seuraavana päivänä.. Niinsanotusti kuori kermat päältä.

Kyllä se mua jo takas pyyteli, selitteli että hänen mielestään tämä saatais vielä toimimaan. Mä sanoin sille että ei mitään toivoo. Mä en enää kenenkään kynnysmatoksi ja orjaksi ala. Mulla on yks lapsi jonka mä ilolla hoidan mutta yhtään aikuista penskaa mä en enää ota.

voi jessus. ja tämäkin se oli tietenkin naisen vika, eikö niin TIMPPA & com? :kieh:

tietenkin tämä pätee myös naisiin.

Tietenkin pätee!

voi jessus. ja tämäkin se oli tietenkin naisen vika, eikö niin TIMPPA & com? :kieh:

jepjep. Tää on kuitenki siis ihan hyvä tietää, ettei tule pilattua muiden miesten elämää, parempi vissiin pysyä ihan sinkkuna..

Eipä silti, jos yleinen mielipide ois tämä, mä oisin sinkku lopun elämääni valla mielelläni..

jepjep. Tää on kuitenki siis ihan hyvä tietää, ettei tule pilattua muiden miesten elämää, parempi vissiin pysyä ihan sinkkuna..

Eipä silti, jos yleinen mielipide ois tämä, mä oisin sinkku lopun elämääni valla mielelläni..

pistipä niin kuohuttamaan, että pakko olla erossa palstasta hetken tai joudun bannamaan itseni |O

sulle iso :hug:

minäkin luulin, että olen kokemusteni jälkeen ikisinkku, mutta nykyinen mies pisti asiat erilaiseen järjestykseen.

Yhteistyössä