Kuinka hyvin ultran sukupuoliarviot pitäneet paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojatx2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pojatx2

Jäsen
22.04.2009
173
0
16
Itselläni kaksi aiempaa on poikia ja poikia on ultrissa "luvattukin". Nyt rakenneultrassa lääkäri taas antoi arvionsa, mutta aina se vaan mietityttää, että kuinkahan totta on. (Tuota arviota en tässä vielä paljasta ;) )

Olen kuullut useasti, että tyttöä olisi ultrassa sanottu pojaksi. Toisin päin en ole kuullut yhtään kokemusta.

Kokemuksia siis?

Ja asiaan sivuten, kaverini kyseli kumpaako tarkoittaa jos ultrassa näkyy kolme viivaa, ihan kuin luita, näkyi kuulemma sillain valkoisena?

Meille rv. 22 asti luvattu tyttöä (sitä ennen ei mitään veikkauksia), ja tyttöhän sieltä tulikin.

Kaverille taas tyttöä luvattu rv. 18 alkaen, ja 4D ultrassa rv. 30 paljastunut että poika tulossa, ja samana aamuna vielä ns tavis ultrassa tyttöä luvattu. Poika sieltä tuli.

=) ..kaikki jotka olen itse ultrassa havainnut niin on olleet juuri sitä miltä näyttäneet..yks poika kuitenkin oli ihan syntymään asti jalat niin tiukasti mutturalla ett ultrassa ei saanut selvää edes lääkäri..

viimeisinkin tapaus on ihan selvä poika :D .. niistä killuttimista ei ollut mitään kyseenalaistamista..

tytöstä ja kahdesta pojasta pitäneet veikkaukset paikkansa.
toisin nuoremmasta pojasta ultralla rv36 ja risat sain tietää että poika tulossa (kun aikasemmissa ei ollut näkynyt tai eivät olleet halunneet paljastaa

mutta ekassa tytössä ja pojassa ultrattu 20-21 ja oikein ovat nähneet.

nii ja toisessa pojassa ultraaja laitto sen sinne et näki ite ja kyllä siellä oli ihan selvät vehkeet =)

No tätä vauvelia on ultrattu niin monta kertaa että satavarma poika tulossa. Ja poika sieltä sanottiin tulevaks jo rakenneultrassa. Siskolle sanottiin kaks kertaa että tyttö tulee, ei näy merkkejä pojasta. Poika synty.

Yhteistyössä