Kuinka herkkä on apteekin Predictor -raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ongelma on niin hemmetin tyhmä kun mulla tuppaa raskaudet näkymän testeissä vasta tosi myöhään, edellinen näky vasta ku menkat 7 päivää myöhässä.

No nyt on kohta taas menkat viikon myöhässä ja mies kävi hakemassa pari Predictor testiä, joilla olen saanut molemmilla negan (tänään viimeisin).

Onko mitään väliä millä testillä testaa, onko noissa eroja? Vinkkejä edes, minkä seuraavaks ostan jos menkkoja ei kuulu?

Ei tullut samalla tavalla viivanpaikkaa kuin mitä halpistesteissä oon nähnyt! Halpis liuska testeihin mulla tullut ainakin kaikkiin näkyviin sellanen ohut varjon näköinen viiva, jossa ei ole väriä ollenkaan. Predictorissa ei näy sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tullut samalla tavalla viivanpaikkaa kuin mitä halpistesteissä oon nähnyt! Halpis liuska testeihin mulla tullut ainakin kaikkiin näkyviin sellanen ohut varjon näköinen viiva, jossa ei ole väriä ollenkaan. Predictorissa ei näy sellaista.

:) Kiitos vastauksesta! Siksi kysyin, kun nyt sain testiin tuollaisen, enkä ole aiemmin kyseistä tehnyt, niin en tiedä nyt sitten onko haamu vai viivanpaikka. Apteekin omaan olen myös noita viivanpaikkoja saanut. No, eiköhän vastaus selvinne muutaman päivän sisällä...