Kuinka helposti kiihotut?

• Viestiketjun aloittaja Kiimanainen
  • Ensimmäinen viesti
Kiimanainen
Aina puhutaan siitä että miehille viisari värähtää, jos viehättävä nainen on näköpiirissä? Pitääkö siis paikkansa, että miesten housuissa alkaa seistä kauniin naisen nähdessään? Millaisia kokemuksia? Entä naisilla kuinka helposti kiihotut pelkästään komean miehen näkemisestä? Nyt kun olen sinkku, itseäni panettaa nykyään koko ajan, koska en saa tarpeeksi usein seksiä ja siksi alushousut tuppaa kostua jo komean miehen läsnäolostakin

vieras 46
No moi, itse ainakin kiihotun helposti kun näen kauniin naisen, kesällä tosin vielä helpommin kun pukeutuvat paljastavammin. Joskus kun katselen kaupassa jotain naista niin rupee seisomaan enkä saa katsetta irti. Lisäksi että kiihotun herkästi niin saan välillä orgasmin pelkästään katselemalla naista. Ei siis tarvi runkata, tämä on minusta mukava piirre että saan näin helposti. Todin joskus sit näkyy housuissa märkä läntti kun on spermat tullu housuun. Mut joo, myös panettaa jatkuvasti kun vaimolta ei saa tarpeeksi usein.

kiihottuva myös
Itsekin herkästi kiihottuva olen ja nainen. En tiedä pidänkö asiaa aina niin mukavana. Joskus voimakas kiihottuminen näkyy nimittäin päällekin päin. Nännit kovana ja hengitys muuttuu. Silloin tietysti taipumus on eduksi, jos on seksiä pian tiedossa, niin se että kiihottuu herkästi aivan ilman kosketusta helpottaa usein seksistä nauttimista. Lisäksi kiihottaa kumppania, kun luulee olevansa suurikin rakastaja, kun pelkästään hipaisemalla on jo saanut minut aivan villiksi.

Sinkkuna kuitenkin voimakas kiihottuminen jossain täysin epäsopivassa tilanteessa on lähinnä kiusallinen. Yritän masturboida muutan kerran etukäteen, jos tiedän olevani menossa tilaan, jossa on paljon miehiä. (Varsinkin puhuvia miehiä). Ei niinkään se ulkonäkö, vaan heidän ääni.

Ehkä en haluaisi luopua taipumuksesta, mutta ottaisin mieluusti halukkaan miehen joka päiväisesti käyttööni, niin voimakas libidoni ei aiheuttaisi liian usein ongelmia. (Ei nimittäi ole eduksi siirtyä lähes flirttivaihteelle möreän työpaikkahaastattelijan vasta esittäytyessä).

Yhteistyössä