kuinka helposti käynnistävät synnytyksen tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukeseen

Aktiivinen jäsen
20.03.2006
1 087
0
36
Onko kellään kokemusta tälläisestä: supistellun nyt enemmän tai vähemmän jo puolitoista vuorokautta. Supparit ovat kipeitä ja tulevat välillä 3-20min. Olen ihan poikki kun en saa nukuttua, levättyä, istuttua........ alaselkä ihan saatanan kipee, vessassa käynti ei oikein onnistu, kun vauveli painaa niin alas............. |O |O |O Eilen aamulla äippäpolilla tarkastuksessa oli kohdunsuu pehmennyt ja kahdella sormella auki.

Onko kellää käynnistetty tälläisessä tilanteessa? Olen ihan loppu ja en jaksaisi enään yhtään........... Niin ja rv 39+3 tänään. Olisiko toivo, että jos nyt lähtisi äippäpolille, niin vauhtittaisivat synnytystä edes hiukan.... Kokemuksia?

Mulla oli 4cm auki ku menin vain tarkistukseen sairaalaan (raskausmyrkytyksen takia) lääkäri kysyi, että käynnistetäänkö, koska kotimatka oli pitkä ja takana on 2 muutaman tunnin synnytystä.. jotenka kalvojenpuhkaisusta meni 5h, ku vauva syntyi. Tuo oikin kyllä sit pisin synnytys, mitä on mulla ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Itellä käynnistettiin rv 38.Ja pääsyynä se että en enää jaksanut.Kaikkea vaivaa oli.
Mulla oli viikkoja jo 42 eikä meinattu silloinkaan käynnistää, vaikka olin tympääntynyt ja ahdisti tukala olo. No sain kuitenkin käynnistyksen ja vauva syntyi saman iltana.

Voipi olla että käynnistävät kun et saa nukuttua =) mutta mutta ... pyhät painaa päälle yms. joten voi olla että yrittävät laittaa takas kotiin :/

Eikun sinne vaan ja olet itse tiukkana ettet jaksa enää =)

Yhteistyössä