Kuinka helposti avautuisitte miehellenne?

Ei kai tolla ukolla ole menossa jotain puolitutun naisen kanssa???


Aina kun ne näkee eivät saa silmiä toisistaan irti ja juttua riittää moneksi tunniksi???

Mieheni siis katselee tätä naista ja nainen takasin, hymyilevät...

eihän tälläisestä voi sanoa? Kun mitään ei ehkä ole tapahtunut, mutta musta tuntuu pahalle :| :(
 
Eräs mun X ei huomannutkaan mua kun tietty nainen oli lähistöllä. Tuijotti silmiin tuota naista ja hymyili kuin tollo...

Olis pitänyt avautua ajoissa, jouluaattona sain silloin selville että näillä oli ollut suhde jo jonkin aikaa. :headwall:
 
mä oon sitä mieltä, että jos aikoo saada oman parisuhteensa toimimaan vuosia.. ja vuosia.. ja loppuelämän... niin on ehdottomasti pystyttävä kysymään/sanomaan/avautumaan ihan mistä tahansa.
Että kipin-kapin oman ukon juttusille siitä!
 
Mä en oo koskaan ymmärtäny suhteita, joissa edes joutuu epäileen että toisella on jotain kiellettyä peliä... Semmonen ei vaan mahdu mun maailmankuvaan.

Oon tosi pahoillani sun puolesta jo siks että joudut epäileen. :hug:
 
eikun härkää sarvista ja kysyt mikä on homman nimi!!! Veikkaisin et jotain peliä on meneillään, tai onko miehes kova flirttailee? Aika härskiä vaan tehä sellastakin sun silmien alla! Tsemppiä! Tollaset epäillyt on aina takapuolesta :(
 
Suora kysymys
En jäisi miettimään vaan kysyisin ukolta suoraan. Mun ukkoni ei osaa teeskennellä tai salailla mitään, sitä lukee kuin avointa kirjaa ja yksi suora kysymys toisi totuuden esiin samantien.
 
mustaharmaa
meillä jos on *mykkäviikko* niin tekee toi ukon kehvake tahallaan tuota että puoli tuttuja jututtaa...mutta mie tiiän että se on miun ärsytykses että voi sitten halia ja sanoa että *elä mamma mökötä* :p

mutta jos oisin sinä ja epäilisin mitään niin sanoisin suoraan että onpa aika kakka olo kun toiselle on *hangon keksi* ja omalleen vaan töllö...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä kyllä kommentoisin heti jos mua ahdistais.
sama täällä.. mä sanon heti tilanteen jälkeen kun ollaan kahdestaan
jos joku on jänyt mietityttämään.. ärsyttämään, niin ei pääse suhteeseen syntymään turhia jännitteitä.. tai mustasukkaisuutta..
 
Ahdasta
Mies ei saa jutella tai katsoa toista ihmistä silmiin!? Haloo? Eipä voi teidän parisuhteille ennustaa kovin pitkää tulevaisuutta.

Mitäs mieltä olisitte jos miehenne ei sallisi teidän juttelevan vieraitten miesten kanssa? Olisko ok?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ahdasta:
Mies ei saa jutella tai katsoa toista ihmistä silmiin!? Haloo? Eipä voi teidän parisuhteille ennustaa kovin pitkää tulevaisuutta.

Mitäs mieltä olisitte jos miehenne ei sallisi teidän juttelevan vieraitten miesten kanssa? Olisko ok?
Tätä jatkunut vuoden :| ja aina tuo sama nainen saa tuon kohtelun
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Puolitutun kanssa ei jutella tuntikausia!!
Varmasti peliä, jos ei muuten niin tunnetasolla ainakin :/
Tuossa olet väärässä. Oletko kuullut platonisesta suhteesta? Yhteys voi olla älyllisellä tasolla myös. Ehkä hän juttelee naisen kanssa asioista, joista ei voi puhua muiden kanssa? Tarkoitan tällä asioita, joita muut, lähinnä oma rakas, ei jaksa kuunnella.

Eli riippuu mistä juttelevat. Jos he juttelevat suhteellisuusteoriasta, talousteorioista tai psykologiasta, niin en huolestuisi ollenkaan... Oma vaimo kun ei jaksa kuunnella jostain syystä kuin vähän aikaa, jotain tunnin korkeintaan. Paitsi automatkoilla, jolloin hän ei pääse karkuun :D
 
v
Jos siinä onkin pieni ihastuminen meneillään, niin kurjaahan se on, mutta menee varmaankin ohi aikanaan. Pitkässä parisuhteessa noita ihastumisia väkisin tulee, kyse onkin siitä, että lähteekö niitä sitten toteuttamaan. Kannattaa kyllä tarkkailla tilannetta.
 
mussukka jo ulkona
juttelevat elämästä, tulevasta ja menneestä, lapsistamme ym. ei siis mitään syvällistä. Henkilökohtaisia.

Jospa niillä ei olisi mitään menossa, kai toiseen täytyy luottaa sen verran
 

Yhteistyössä