Kuinka aikaisin sait plussasi?

  • Viestiketjun aloittaja kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti
voih
Siis, joko taas tällainen kysely... luepa tuosta edellinen pino aiheesta.

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=761434

Ja ihan vain vastaukseksi; ei ne testit niin paljoa maksa, että senkuin testaat vaikka ihan joka päivä, niin ei tarvi miettiä. Sillähän sitä pääsee.
 
Yodottaja66x
Hedelmöittymisestä noin 2 viikkoa , kuukautisten piti alkaa to , plussasin seuraava maanantai. Hyvin selvästi, kahdesti. ++++
Eli ilm rv 4+ raskausviikkoina

Kaipa ne plussaustulokset on sitten useimmiten tosia.
Mulla on hyvin säännöllinen kk-kierto, ja olo oli jotenkin omenainen kyllä.

Eka raskaus kyseessä, ja nelikymppisenä.
 
kp 25/29 mammaksin herkällä todella todella hailukka haamujen haamu. Samana päivänä kuitenkin 4 tuntia myöhemmin testasin Clearbluen digillä raskaana 1-2 viikkoa :)

kp26/29 citymarketin halpistestillä selvä haamu, melkeempä plussa.

Sitten joskus kp29/29 mamaksin herkkä testi näytti vieläkin hailukkaa haamua mutta halpistesti oli jo selvä plussa :)

Jos vielä joskus saan jännäillä plussia niin ostan kyllä noita halpisliuskoja vaan ja varmistelen sit digillä :cool: Tosin siihen on vielä toivottavasti tovi aikaa, nyt rv 19+0 :rolleyes:
 
Testasin mammaksi.fi:n testillä, varmistus vielä Clearblue digitalilla, näytössä luki "raskaana 3+". Oli silloin rv 5. näin jälkeenpäin laskettuna. Toodella epäsäännöllinen kierto ettei voinut tietää. Aikaisemmalla viikolla testattu nega mammaksin testillä. Oireina tosi kipeät rinnat yhtäkkiä aamulla niin tuli plussa :) . Nyt rv 20+2 :)
 
kp 28/32, dpo10, eli 4 päivää ennen menkkojen alkua. Mulla oli siis ovis kp 17-18. Siksi testasin, että ovistesti näytti plussaa. Tikutin lähes läpi kierron, koska mulla oli valehuippuja LH:ssa, eli vaikka ovis+ tuli niin munasolu oli raaka eikä irronnut. Tuolloin irtosi sitten ajoissa. Ed. kierrossa ovis oli kp27, vaikka plussat sain kp19 ja kp27 (ultrassa todistettu, ettei siis plussasta huolimatta ollut kp19). Koska tässä samassa kierrossa oli jo ovis+ kp17 niin siksi osasin varmuudeksi testata myös r-testillä. Haileehan se oli, mutta siitä se vahvistui :)
 

Yhteistyössä