Kuinak nopeasti olette saaneet vastauksen...(hobbyhall)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
...kun olette lähettäneet hobbyhalliin sähköpostia ja jättäneet samalla yhteydenotto pyynnön??
Itse olen lähettänyt 3 viikkoa sitten sähköpostia ja toissapäivänä laitoin uudeelleen mutta eipä ole vastausta kuulunut... :(
Ja kyse on vielä rahojen palautuksesta mitä hobbyhallin pitäisi meille palauttaa kun tuote meni rikki eikä sitä voitu korjata....

Kuinka nopeasti on muut saaneet vastauksen sähköpostitse???

Pitääkö vielä odottaa toiset kolme viikkoa että rahat tulee vai mitenkähän käy... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Eivät kuulemma vastaa sähköpostitse enää. =) Näin täti valisti mua, kun lopulta sitten otin ja jonotin sinne puhelimitse (ja maksoin maltaita..).

Erittäin tyly täti..

Miksi ihmeessä ei ???? :o
Senkö takia että saavat lisää rahaa puheluista vai mitä hemmettiä?? :kieh:

Eivät kuulemma vastaa sähköpostitse enää. =) Näin täti valisti mua, kun lopulta sitten otin ja jonotin sinne puhelimitse (ja maksoin maltaita..).

Erittäin tyly täti..

:O

kannattais varmaan sitten poistaa moiset osoitteet käytöstä ja tietoa nettisivulle

Olen myös odottanut vastausta, ja
taidanpa pyytää poistamaan tietoni rekistereistä

Erittäin tyly täti..

on vissiin antanu virhetietoa..meinaan 3sti oon ottanu yheyttä ja 1-2pv:ssä on sähkärillä vastattu.

Niin,just katoin hobbyhallin sivua niin kyllähän siellä vielä on noi samat yhteydenotto tiedot mitä ollut jo vuosia että vastaisivat myös sähköposteihin... :/

Mitä Hajuherne81,sitten laitoit sähköpostissa että riippuuko sitten asiasta kuinka nopeasti vastaavat,....

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Niin,just katoin hobbyhallin sivua niin kyllähän siellä vielä on noi samat yhteydenotto tiedot mitä ollut jo vuosia että vastaisivat myös sähköposteihin... :/

Mitä Hajuherne81,sitten laitoit sähköpostissa että riippuuko sitten asiasta kuinka nopeasti vastaavat,....

lähettivät turhan karhulaskun...
aika äkänen viesti kyllä oli =)

Yhteistyössä