Kuin usein vedätte "kännin päälle"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No näiden kommenttien perusteella melkein voisin perua puheeni palstalaisten juopotteluista=) Tai sitten kaikki kaunistelee...ainakin nuo "minä juon nyt"-ketjut tuntuu vetävän porukkaa hieman erilailla mitä tässä on annettu ymmärtää..

Mä lähtisin nyt heti paikalla jos vaan ilkeisin. Viimeksi olin kaks kuukautta sitten ja sitä edellisen kerta tais olla toukokuussa. Kalsarikännejä en vedä koskaan, mutta bilettämään tekee mieli välillä...nyt tosi paljon :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No näiden kommenttien perusteella melkein voisin perua puheeni palstalaisten juopotteluista=) Tai sitten kaikki kaunistelee...ainakin nuo "minä juon nyt"-ketjut tuntuu vetävän porukkaa hieman erilailla mitä tässä on annettu ymmärtää..

Tai sitten tällaiseen ketjuun vastaavat juuri ne vähemmän juovat ja "minä juon nyt kännit"-ketjuissa keskustelevat taas ihan eri ihmiset. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tai sitten tällaiseen ketjuun vastaavat juuri ne vähemmän juovat ja "minä juon nyt kännit"-ketjuissa keskustelevat taas ihan eri ihmiset. :)

Nii-in..se voi myös pitää paikkansa. Kukaan ei uskalla tunnustaa....

Viiniä keskieurooppalaiseen tyyliin eli hyvän pihvin kanssa sekä silloin tällöin muuten vaan (eli ole väliä onko arki vai viikonloppu). Känneistä en tykkää yhtään, joten siihen 1-3 lasiin jää.

Ja nää lasit tulee otettua ihan kotioloissa, baareihin minua ei sais enää nykysin kirveelläkään (en tykkää tanssia, eikä siellä kuule mitään jutellakaan)!