kuin usein ostatte uudet lasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
mietin kun minulla 2v vanhat lasit ja ovat ruskeat sangat ja nykyään muodissa isommat ja mustat sangat, että pitäisikö ostaa uudet lasit? Kuin usein te ostatte uudet lasit?

en osta sen mukaan milloin olen viimeksi ostanut tai mitkä onkaan nyt muotia.

yleensä uusin n. 2 vuoden välein. työ on sellaista että linsseistä lähtee pinnat (joo, ei sais laittaa uuniin päätä muttatuotteita et saa otettua ilman että työnnät pään uuniin.

• Tykkää
Reactions: Marakatti
[QUOTE="Minna";26378006]Kävin 2kk sitten leikkauksessa ja en tarvitse enää laseja :)

Ennen meni lasit/vuosi.[/QUOTE]

tätä olen minäkin harkinnut. mut ovat niin älynkalliita nää leikkaukset... saisko osarilla maksettua?

Minulla oli samat kehykset ja linssit 2000-2011. Kehykset olivat Armanin (harvinaisen laadukkaat, kestävät ja ajattomat). Linssit olivat lasia, joten niissä ei tietysti ollut naarmun naarmua. Nyt harmittaa, etten tiukemmin "vaatinut" lasilinssejä näihin uusiin, sillä nämä muoviset ovat hankalampi saada puhtaaksi ja jo nyt on pari kevyttä naarmua.

[QUOTE="minä";26378022]Noin viiden vuoden välein. Käytän siihen asti kun pysyvät ehjinä :)[/QUOTE]

:laugh: Ihana, että joku muukin tekee näin. Itseä viimeksi vähän nolotti, kun edelliset lasit oli olleet varmaan 8 vuotta. Näkö pitäis kyllä käydä tarkistuttamassa parin vuoden välein.

Parin vuoden välein. Nyt oli kyllä väliä kolme vuotta. Edellisellä uusintakerralla näkö oli säilynyt samana sen pari vuotta, mutta nyt tuli ihan kunnolla muutosta. Kai sitä vanhaksi tulee, kun toiseen linssiin tarvittiin jo plussaa. Ja katse kirkastui huomattavasti kun sai uudet lasit :)

Mun lasit maksaa niin paljon et ei mulla oo varaa ostaa ku sillon ku on ihan pakko. Samoin pojalla. Sen lasit pitäis lunastaa liikkeestö,mut ei oo sitä viittäsataa viel laskuista jääny millä ne sieltä sais pois.

Yhteistyössä