Kuin te voitte juodasiideriä ja vielä kehua, että se on hyvää

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
minkä makuista siideriä kokeilit? mulla ei mene omenasiideri alas, ei millään, liian kuivaa mun makuun :x mutta päärynä :p

täällä just toisinpäin. kuiva omena, nam :) mut päärynä liian makeaa. on meitä sit moneen junaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
suuri vitutus päällä, ja aattelin tehdä kuten monet, eli vetäistä siiderillä pienet pöhnät, mut vetäsemättä jäi, hyi helvetti kun se on niin pahaa, että pakolla piti tuo yksi tölkki kiskaista ja sekin oli tuskaa-

:D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
suuri vitutus päällä, ja aattelin tehdä kuten monet, eli vetäistä siiderillä pienet pöhnät, mut vetäsemättä jäi, hyi helvetti kun se on niin pahaa, että pakolla piti tuo yksi tölkki kiskaista ja sekin oli tuskaa-

:D
ja vielä turhaan koin ton hirveen kokemuksen, kun ei juuri nuppiin kihahtanut, ehkä hieman outo olo on :kieh:

mansikkasiideri on mun herrrkua :p mut omenasiideri tulee samantien ylös ja päärynäsiideri maistuu :D perjantaina mutamat pullot mansikka- ja päärynäsiideriä kassiin ja hömpsyttelemään hyvässä porukassa :)

päärynää se oli :x :x :x

:o koklaa jotain maustettua, ne yleensä omenasiidereitä, mutta maustettu vaik vaniljalla tai mansikalla tai raparperillä tai tai tai... vaihtoehtojahan on monta monta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
päärynää se oli :x :x :x

:o koklaa jotain maustettua, ne yleensä omenasiidereitä, mutta maustettu vaik vaniljalla tai mansikalla tai raparperillä tai tai tai... vaihtoehtojahan on monta monta :saint:
tuo mansikka vois olla varteen otettava vaihtoehto, no täytyy kokeilla kunhan seuraavan kerran tulee tarpeeksi suuri vitutus. toivottavasti ei kovin äkkiä

Hieman varttuneemmille suosittelen ilman muuta kuivaa omenasiideriä hyvin jäähdytettynä.
Makeat päärynä-, mansikka- yms. makusiiderit varsinkin huonosti jäähdytettyinä ovat KAMALIA.

Monissa siidereissä maistuu alkoholi ja hiiva jotenkin kummasti, mutta kyllä nuo kopparbergin siiderit on ihania!! Oisit ap vetänyt vodka paukun niinkuin elokuvissa,kerran alas nykäset ja maku on niin kamala että vitutus unohtuu samantien.

rekorderligit maistuu aivan limpparilta, ne uppoo jopa minuun.. eivät ole happamia, kirpeitä, tunkkaisia yms. mitä alkoholituotteet yleensä on. liputan siis tätä rekordeligiä! olen sitä kahdesti maistanut.. uuuu..

Yhteistyössä