Kuin tarkkoja olette vaatteiden tahroista kun laitatte myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja likapeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

likapeikko

Vieras
Itse en ole laittanut myyntiin ollenkaan vaatteita joissa on tahroja. Ihan jotain harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Eli vaikka joku paita/body, jossa on rinnuksissa pieni tahra, mutta jonka juju on kaulukset, jotka jää näkyviin mekon alta, niin olen voinut laittaa myyntiin. Ihmettelin vaan taas kerran, kun selailin myynti-ilmoituksia, että on vaattepaketteja, joissa on ainakin puoleksi tahraisia vaatteita ja sitten ihmiset vielä huutavat niitä.
Itse en haluaisi ostaa vaatteita, joissa on tahroja, jotenkin häiritsisi sekin, että ei tiedä, että mitä ne tahrat loppupelissä on.

Aika vähän on tahraisia vaatteita, hyvin ovat puhdistuneet pesussa. Yhdessä bodyssä (käytössä vielä ) on tahra, sen meinaan heittää pois kun ei enää mahdu.
En myisi kovin likaisia :x

Jos on joku pikkutahra vaikka kauluksessa niin saatan myydä, mutta laitan hinnaksi ihan pilkkahinnan tai sitten lahjoitan. Monesti oon myös tehnyt niin et kaupan päälisiksi, jos haluaa niin saa jonkun pikkutahraisen vaikka rymyvaatteeksi. Jos ei mene kellekkään ni sit vien johki konttiin. Ja aina mainitsen tahrasta ja kun tuotteesta kysellään, niin monesti oon tarkemman kuvan ottanut.

Oon laittanut kirpparille myyntiin myös tahraisi, mutta hinnaltaan korkeintaan 5snt. Kaupaksi on menneet ja luulempa,että ihmiset ostaa kotikäyttöön tai sit tekee niin kuin minä, jos tahra on "hyvässä" kohdassa peitän sen esim.silityskuvalla. Mutta netin kautta en tahraisi möisi, enkä ostaisi. Vain käyntikirpparilla jossa vaatteen ja tahran voi tutkia hyvin. On käynyt niinkin, että kun ostin kerran pilkkahintaan tarhaisia vaatteita niin ne tahrat lähti kuudenkympin pesussa ja taharanpoistoaineella täysin :)

Jos ne on käyttökelpoisia voin ihan hyvin myydä.

Tahroja tulee ja menee eikä niistä osaa itsekään sanoa mistä ovat tulleet. Ja meneehän tahraiset vaatteet sitten kesällä hiekkalaatikkovaatteinakin, ei haittaa että likaantuu lisää.

En myy tahraisia vaatteita. Ihan siksi että minä en itsekään (itselläni tai lapsella) sellaisia käytä. Saatan kysyä haluaako kaupanpäälle jos kyseessä on setin osa. Mutta ei siis ole kaupankäynnin osana muuten.

Yhteistyössä