Kuin sikiön liikkeitä mutta rask.testi nega??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mahassa muljahtelee ja tökkii, iha samalla tavalla kuin raskaana. olisi neljäs, jotenliikkeet on kyllä tuttuja.. alkoi vajaa paŕi vkoa sitten jajatkuu edelleen. Muutamia kertoja päivässä,ehkä 5min kerrallaan. Jokseenkin saman tyyppisinä aina. Ei tod tunnnu pieruilta..
Kotitesti kahdesti nega, veritesti viime viikolla samaten nega. Mitä hittoa tää mylläys voi olla?? ei oleikinä ollu suolistossa vastaavaa, ja jollen teatannu olisi olisin 100% et odotan vauvaa
Help? pitäneväthulluna, muttaalkaa olla fiilis että pakko päästäultraan tms

Kyllä ne ilmavaivoja ovat, jos veritestikin on nega. Kokeile seurata, millaiset ruoat aiheuttavat sinulle ilmavaivoja. Suoliston toimintakin muuttuu vanhenemisen myötä, joten tämä voi vain olla ihan normaalia ikääntymistä.

Mulla oli tuollaista vuosia sitten... oli jo kaksi lasta silloin ja aloin myös tuntea pieniä potkuja ja tökkimisiä yms. aivan kuin vauvan liikkeet alkuvaiheessa! Vatsa oli myös turvonnut ja rinnatkin. Tein testejä, negaa näytti, mutta en uskonut niitä, koska tunne oli niin voimakas. Menin ultraan gynelle, enkä ollut raskaana, oli aika nolo tilanne, kun ensin selvitin asiaa gynelle joka sitten ultrasi kohdun ihan tyhjäksi... No, haamupotkut loppuivat jonkin ajan päästä.
Olin vähän aiemmin syönyt vahvan antibioottikuurin, en tiedä oliko sillä osuutta asiaan, mutta todella aidoilta tuntuivat.

Minä taas raskaana luulin lapsen potkuja aluksi ilmavaivoiksi, koska potkut ja ilmavaivat tuntuvat ihan samanlaisilta. Eli sinulla on ilmavaivoja eikä mitään sikiön liikkeitä.

En usko et on pään tekemää huijausta, ei ole syytä kuvitella raskautta, kun oletan et hormonikierukka on paikallaan. Melkoisia ilmavaivoja sais olla, ei pieretä normaalia enempää eikä muutenkaan suoliston toiminta ole muuttunut. Haamupotkuja kuvittelisin olevan, jos edellisestä raskaudesta ei olis kohta 7v.. tuntemukset tulee muutaman kerran päivässä, selkeinä jaksoina ja kestää 5-10min kerrallaan. Todella outoja, joten mietityttää kyllä mikä on syynä

Kuulostaa ihan samalta kuin mulla on ollut nyt about 4kk. Raskaustesti negaa. Mä olen kyllä laittanut suolisto-oireiden piikkiin kunnes taas olen epäillyt ja tehnyt negatiivisen testin :ROFLMAO:

Yhteistyössä