Kuin nopsaan reidet kiinteytyy jos...

här
Kyllä ne lähtevät kiinteytymään heti ensimmäisestä kerrasta, eli rasvaa palaa.

Se milloin rasvan palaminen näkyy reisissä on tietenkin yksilöllistä. Viimeistään kuukauden kuluttua näkyy, jos et syö enemmän kuin kulutat.

Kyllähän sitä rasvaa palaa kun liikut. Se miten nopeesti saat tuloksia riippuu ainakin osittain lähtötilanteesta ja sitä ruokavaliookihan voi hieman muuttaa parempaan suuntaan jos on vähän retuperällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
Eiks tuo oo aika hidas vauhti pyöräillä, ei kai tuollaisessa tule edes vielä lämmin :eek:
Alotin pyöräilemään töihin ja tuosta matkasta n. puolet on keskusta-aluetta, eli liikennevaloja ym. Ja kyllä siinä lämmin kerkiää tulemaan, ku matkalla on3 pitkää ja aikas jyrkkää ylämäkeä ja yks vähän loivempi.

pyöräilijä myös
Eiks tuo oo aika hidas vauhti pyöräillä, ei kai tuollaisessa tule edes vielä lämmin :eek:
Ei tuo mun mielestä ole mikään hidas vauhti. Varmaan ihan sopiva. Reidet kiinteytyy hyvin pyöräillessä,en nyt osaa aikaa sanoa,mutta pyöräily on siihen todella hyvä laji.

16km/h keskinopeutena on ihan mukava, ainakin keskusta-alueella, missä on risteyksiä ja liikennevaloja joista ei voi ajaa sokkona läpi. Se tarkoittaa, että pyöräillä pitää sitten lujempaa muulloin.

Ja nouseehan se vauhti kunnon kasvaessa sitten kivasti.

Alkuperäinen kirjoittaja pyöräilijä myös:
Ei tuo mun mielestä ole mikään hidas vauhti. Varmaan ihan sopiva. Reidet kiinteytyy hyvin pyöräillessä,en nyt osaa aikaa sanoa,mutta pyöräily on siihen todella hyvä laji.
Ja kyllä tuo reisissä ainakin tuntuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
16km/h keskinopeutena on ihan mukava, ainakin keskusta-alueella, missä on risteyksiä ja liikennevaloja joista ei voi ajaa sokkona läpi. Se tarkoittaa, että pyöräillä pitää sitten lujempaa muulloin.

Ja nouseehan se vauhti kunnon kasvaessa sitten kivasti.
ja alkumatkalla on vielä liki 3km matka pitkää suoraa tietä pellon laidalla, joten siellä saapi päästellä niin kovaa, ku vaan jaloista lähtee :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä olen polkenut läpi talven ja kyllä se pitää reidet piujeuna :)
Ja kuntokin pysyy kohillaan
Meillä ei pääse polkemaan läpi talven, ku noita teitä ei aina aurailla täällä maalla...sit joutuu polkemaan keskellä tietä ja rekkoja kulkee ja ne ei kovin helposti väistä, vaan itse joutuu rymyämään pyörän kanssa penkkaan ...

Yhteistyössä