kuin nopeesti raskausoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
Kuinka nopeasti te olette huomanneet/ aavistelleet raskausoireiden alkamisen?
Voiko olla mahollista että jo noin 2 viikon päästä hedelmöittymisestä tulis ensimmäiset oireet? Tämä mun tän hetkinen olotila muistuttaa niin paljon esikoisen odotuksen ensihetkiä.. Tai sitten mulle on vaan iskeny mahatauti :)

Mä aavistelin, että olisin raskaana ja tosissaan 10pv ovulaatiosta. rinnat kipeyty ja jotenkin vaan tuntu siltä, kyllä suurin osa tuntee kroppansa niin hyvin, että tietää että jotain tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
vaimoni on kolmannellatoista kuukaudella raskaana mutta elättelemme vielä toivoa syntymästä.

siis miks aina jonkun törpön pitää pilata näitä ketjuja!!!??? Mä olen käsittänyt, että täällä saa kysyä mitä vaan (siis kohtuuden rajoissa)

Mulla on nyt ollut jo tällä viikolla (muka) pahoinvointia. Siis lievää kuvotusta ihan koko päivän. Viikkoja vain 4+? :x
Eipä ole ennen oireita ollut näin aikaisessa vaiheessa. Kai tämä on jotain psykosomatiaa, kun oma elämänlaatu on tällä kertaa todella kehno. :o

Kiitos vastauksista :) Voiskohan raskausoireet tulla jotenkin aiemmin toisessa raskaudessa.. tai siis kun tietää suunnilleen, miltä se vois tuntua :) Eipä tässä auta varmaan kun ootella, testiä on varmaan turha vielä tehä..

Yhteistyössä