Kuin moni löytyy facebookista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Pinotettaisko sitä, kun välillä pinotetaan irc-galleriaa. :D
Nyt siis minunkin linkkini täältä poistettu. Yv:llä saa myös mun tietoni, jos joku haluaa sitä vielä katsoa. :wave:

Siellä ollaan, mutta enpä viitsi yksityiskohtaisemmin kertoa. Vauvayrityksestä kun ei olla kerrottu yleisesti, niin ei olisi niin väliksi että tunnistetaan. Ja varsikin nyt kun tässä tuntuu kestävän...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Mia82: Täällä on muuten ollut tällainen ketju aiemminkin! Ihan vaan tiedoksi siis...

Okei.. No mä en oo ollut silloin paikalla. :D Eli en voinut tietää.

Juu en mä sillä, meinasi vaan että jos kiinnostaa alkaa etsimään :) Tosin tuo haku on niin huono ettei sillä löydä mitään.

Niin ja muistaakseni siinä ketjussa oli juttua myös siitä että siellä on oma plussalaisten ryhmä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Mia82: Täällä on muuten ollut tällainen ketju aiemminkin! Ihan vaan tiedoksi siis...

Okei.. No mä en oo ollut silloin paikalla. :D Eli en voinut tietää.

Juu en mä sillä, meinasi vaan että jos kiinnostaa alkaa etsimään :) Tosin tuo haku on niin huono ettei sillä löydä mitään.

Niin ja muistaakseni siinä ketjussa oli juttua myös siitä että siellä on oma plussalaisten ryhmä :)

Oukhei. Mä haluun kanssa sinne rymään. :wave: Kuka sen mulle kertois, mä en löydä sieltä niitä ryhmiä ollenkaan ja se haku on kyl ihan p:stä.

Yhteistyössä