Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra::wave: mutta en taida viitsiä paljastaa täällä millä nimellä mä löydyn B) jos joku mut oikeesti haluaa kaveriks,niin voi laittaa vaikka yv:tä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Accra::wave: mutta en taida viitsiä paljastaa täällä millä nimellä mä löydyn B) jos joku mut oikeesti haluaa kaveriks,niin voi laittaa vaikka yv:tä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Mia82: Täällä on muuten ollut tällainen ketju aiemminkin! Ihan vaan tiedoksi siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Mia82: Täällä on muuten ollut tällainen ketju aiemminkin! Ihan vaan tiedoksi siis...
Okei.. No mä en oo ollut silloin paikalla.Eli en voinut tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Mia82: Täällä on muuten ollut tällainen ketju aiemminkin! Ihan vaan tiedoksi siis...
Okei.. No mä en oo ollut silloin paikalla.Eli en voinut tietää.
Juu en mä sillä, meinasi vaan että jos kiinnostaa alkaa etsimäänTosin tuo haku on niin huono ettei sillä löydä mitään.
Niin ja muistaakseni siinä ketjussa oli juttua myös siitä että siellä on oma plussalaisten ryhmä![]()