Kuin monen perheessä on tällaista flunssaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kokoajan yskittää ja on kurkku kipeä, väsyttää tosi paljon eikä tauti meinaa mennä millään ohi? Äänikin menee.
Meillä on mies sairastanut yli 3 viikkoa, minä yli viikon. Lapset on ihme kyllä vielä terveitä (koputtaa puuta) Mies on käynyt lääkärissäkin, mitään ei löytynyt.

Täällä myös erittäin pitkäkestonen räkä/yskä/kurkkukipu/ lämpöily flunssa, neljättä viikkoa minä kärsin, lapset pääsi onneksi vähemmällä, mies tais selvitä kokonaan?

Mulla on parhaillaan tuommoinen, tosin kurkku ei ole ollut kipeänä. Ei ole edes flunssaa, mutta kolmatta viikkoa yskin. Alkuun teki tosi kipeää keuhkoissa, mutta enää ei sitäkään, välillä meinaa tulla oksennus, kun on oikein kova yskänpuuska, ja päänsärkyä olen saanut yskimisestä. Edes kuumetta ei mokoma pöpö olen nostanut.

Ja olen ihan kypsä tähän yskimiseen - meillä olen ainut joka tätä sairastaa.

Mulla samaa. Reilu viikon nyt ollut kipeenä, sattuu ihan helvetisti joka paikkaan, kun oon yskinyt niin paljon. Oksentanut päivittäin, kun yskii niin paljon, ja limaa tulee ihan hitosti. Tänään kävin lääkärissä, keuhkoputkentulehdukseen ja poskiontelontulehdukseen sain ab-kuurin, ja lisäksi Cocillana-yskälääkettä. Josko tää tästä alkais jo helpottaa... Lapsi ja mies onneks säästynyt, ainakin tähän mennessä...

Yhteistyössä