Kuin monella mies puolustaa vaimoa jos/kun anoppi levittelee perättömiä huhuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Anoppi ehdotti itse, että voi olla to päivällä lasten kanssa kunnes tullaan kotiin ja pe ottaisi yöksi, että päästäisi miehen kanssa leffoihin. Eilen päivällä lapset lähti anopin luokse, itse ajattelin käydä kaupassa ettei tänään tarvitsisi mennä. Kaupassa törmäsin tuttavaan. Rupesi kyselemään mun voinnista ja esitteli vähän outoja kysymyksiä. Kun lopuksi kysyin miksi kyselee tälläistä, vastaus oli, että anoppi kertoi hänelle kuinka henkisesti olen sairas ja sen takia anoppi ottikin lapsia hoitoon.
Ei ole ekaa kertaa kun anoppi keksi jotain haukkumista. Soitin miehelle ja kerroin hänelle tästä.
Mies kävi hakemassa lapsia ja samalla keskusteli anopin kanssa.
Vaikka ei päästy sinne leffaan, on hyvä olo ettei mieskään hyväksy sitä kun minua haukkutaan tai keksitään erilaisia juttuja minusta.

Tarvetta puollustamiseen ei ole koskaan edes ollut. Se kenen juttuihin kukakin uskoo on jokaisen oma "häpeä" ja osasin kyllä keskustella anopin kanssa ihan itsekin ja kertoa mikä on käyttäytymistä josta en pidä.

Ymmärrän hyvin. Terveisin sekopään anopin miniä. En tajua mistä näitä sikiää, jotka kuvittelevat ettei kukaan nainen ole kyllin hyvä juuri hänen pojalleen. Eiköhän se mies ihan itse ole valinnut kenen kanssa haluaa elämänsä viettää, ja silloin on törkeää kyseenalaistaa oman poikansa valinta syrjimällä pojan vaimoa.

Yhteistyössä