Kuin monella asustelee kotona sokeritoukkia?

  • Viestiketjun aloittaja inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti
inhottavaa
ite oon nähnyt silloin tällöin vessassa, mut nyt kun rupesin siivoilemaan, taloa niin sellaselta muovilautaselta löytyi 5 sokeritoukkaa, siinä lautasella oon ollut kyniä, ei siis mitään syötävää. siis miten ne sinne on päässeet, pois ne eivät olleet päässeet :x
 
vieras
Meillä oli entisessä asunnossa ja voi viddu mä inhoon niitä! Meillä niitä löytyi jopa tauluista, lasin alta!!!! En todellakaan ymmärrä miten ne sinnekin ovat päässeet.. lisäks löytyi vaatehuoneen hyllyiltä, astiakaapista, kattilakaapista, vessasta. Ja kerrankin lapsi jätti paidan lattialle yön ajaks (vessan lattialle), Vaate kuhisi niitä toukkia, olivat yön aikana varmaan munineetkin siihen. Hyi helvetti. Ja niitä myrkytettiin useampaan otteeseen, saatiin jopa vuosien takuita, että nyt ei tule toukkia. Silti niitä maan alta tuli, listojen alta... (talon alla meni viemäriverkosto)
 
äiti
meillä!!!hyi hitto mua ällöttää....eilen kaatelin liehuvaa vettä viemäreihin ja silti yöllä kun menin vessaan niitä oli...hyihyihyi...tuntuu etten voi olla tässä talossa...miten helkkarissa niistä pääsis eoon???
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
meillä!!!hyi hitto mua ällöttää....eilen kaatelin liehuvaa vettä viemäreihin ja silti yöllä kun menin vessaan niitä oli...hyihyihyi...tuntuu etten voi olla tässä talossa...miten helkkarissa niistä pääsis eoon???
siis kiehuvaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Knotty-Hilly:
:wave: meillä. Vanha rintamamiestalo.
meillä kans samanlainen talo, missä teillä niitä asustelee?
Lähinnä tuolla ihan alakerroksessa, jossa remppaamattomat saunatilat. Välillä eksyy tähän "keskikerrokseenkin", kylppäristä välillä löytyy ja sisäeteisestä. Yläkertaan eivät oo ainakaan toistaiseksi jaksaneet kiipustaa ;)
 
Rukoilijasirkka
Meillä oli turkiskuoriaisia. Nyt ei oo enää ollut, kun tukittiin keittiön seinästä semmonen rako, mistä niitä oli aina tullut. Naapurista ilmeisesti. myrkyttäminen ei auta, jos naapurit elelee ötököiden kanssa tyytyväisinä. :$
 
meillä on! pari kk sitten kävi myrkyttäjät, mutta eilen oli kiva ylläri veskissä aamulla ku lattialla niitä. ne on KAMALIA! :( asutaan kerrostalossa, alimmaisessa kerroksessa.

siskoki oli löytänyt niitä eteisessä olleesta pyykkikorista ja ne vaatteet oli olleet vielä kaikenlisäksi muovipussissa!
eli kai niitä on muuallakin kuin veskis ja keittiössä. huoh.
 
Ne on inhottavia, reilu vuoden mä niitä kattelin, kun rakentamisen ajan ajan asuttiin kaupungin vuokra rivarissa, niitä oli vessassa, keittiössä ja eteisessä, myrkyttelin aina välillä niitä, mutta eihän ne kotimyrkyillä hävinneet
 

Yhteistyössä