Kuak saa pidettyä kaapit siisteinä ja mikä on sinun kikka!!!???

• Viestiketjun aloittaja IhanPihallaSONE
  • Ensimmäinen viesti
IhanPihallaSONE
Aina kun järjestelee esim vaatekaapit niin ei mee kauaa kun ne on ihan yhtä sotkuset kun ennenkin! Miehen kaappi kestää noin 3 pv siistinä, oma ehkä kuukauden, lapsen kaapissa menee raja siinä kohin mihin kädet yltää, alhaalta sotkua ja ylhäältä siistiä..

vieras
eikö teillä ole ovia kaapeissa? meillä on, ja kun ne laittaa kiinni, niin vualaa, ketään ei häiritse kaappien sisältö! elämän tietenkin voi tehdä halutessaan vaikeaksikin...

Aina kun laitat sinne puhdasta pyykkiä, korjaat sen pinon siistiksi, mihin sitä rättiä työnnät, tämä auttaa aikahyvin, tai ainakin meillä :whistle: :whistle:
Meillä kun tuo mies ei juurikaan välitä miten ne vaateet siellä kaapissa on, kun taas mua ne sotkuset pinot häiritsee ihan älyttömästi :/

Lasten vaatekaapit on sotilaallisessa järjestyksessä, mutta mun ja miehen vaatteet on vaatehuoneessa sellaisissa säilytyskorijärjestelmissä ja... laatikot tursuilee yli, ja päällimäiset on täynnä puolipitoisia vaatteita "eihän tää oo ees likanen, laitan tän taas huomena.. tai ylihuomena.. ehkä viikon päästä.." :whistle:

IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö teillä ole ovia kaapeissa? meillä on, ja kun ne laittaa kiinni, niin vualaa, ketään ei häiritse kaappien sisältö! elämän tietenkin voi tehdä halutessaan vaikeaksikin...
On meillä ovet kaapeissa. Kaikkia ei häiritse kaapien sotkuisuus, minua häiritsee. Nykyisin pystyn kyllä elämään sen sotkun kanssa, mutta saahan sitä haaveilla :whistle: :D

IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Aina kun laitat sinne puhdasta pyykkiä, korjaat sen pinon siistiksi, mihin sitä rättiä työnnät, tämä auttaa aikahyvin, tai ainakin meillä :whistle: :whistle:
Meillä kun tuo mies ei juurikaan välitä miten ne vaateet siellä kaapissa on, kun taas mua ne sotkuset pinot häiritsee ihan älyttömästi :/
Miehiä ei taida hirveesti häiritä nuo kaappisotkut, poissa silmistä , poissa mielestä..

kk
laittaa kaiken paikalleen, eikä mätä mitä minnekkin. miehen kaappiin en puutu omansa saa pitää ite niinkun haluaa. lapsen vaatteet vaatehuoneessa, poika opetettu ottamaan vaatteet siististi, jos sotkusta, järjestelen siinä samalla kun laitan puhtaita hyllyihin.

Jos kaapeissa ei ole järjestyksessä logiikkaa, niin hetihän se sotkuun menee.

Muuten suosittelen 1) vetolaatikoita tai "elfaa" normaalin komeron sisään ja 2) lisähyllyjä (iso huojuva pino paitoja menee aina sotkuun) ja 3) järkevän kokoista kaappia (60cm syvä kaappi on epäkäytännöllinen, usein myös kaappi on tehokkaampi kapeampana.

Muksulla on vain laatikoita -> kaikki aina järjestyksessä
Meillä on hyllyjä vaatehuoneessa paljon -> ne ovat hetkessä sotkussa, ainoastaan elfa-korit kondiksessa. Pitäisi vähentää hyllyjä ja ostaa koristoja niiden sijaan.

Yhteistyössä