Kts kuva ”Pääministeri on ollu ilmeisesti julkkisten leivontabileissä kun leivinjauheet jäi pöydälle”.

vierailija
Paskat se mikään "viiva" ole. Kattokaa tarkemmin sitä tölkkiä vasten. Siinä menee varsin selkeä viivan suuntainen tumma yläreuna, eli on joku puhelin tai muu suorakaiteen muotonen esine. Ja siinä oikeella puolella oleva "viiva" todennäköisesti vain valon heijastuma siinä kapselikeittimen(?) jalustassa.
 
vierailija
Ihanko turhasta?

Koko läntisen maailman media revittelee tällä mehevällä aiheella, ja sinä SDP:läinen syyllistät vaan minua. Vaivaista maan matosta

On se niin väärin.
Jep unohdit et itte sanoit mua toimistolla työskenteleväks. Mut se olit sinä joka jakoi suttuisen kuvan ja sait muutaman heti uskomaan et kyseessä huume eli mielipidevaikutit.
 
  • Haha
Reactions: Bell Beaker
DONNERWETTER!

No nyt kai saadaan jo pikkuhiljaa toivottaa Sannalle Auf Wiedersehen.

Tuosta suosta on aika mahdotonta selvitä kuivin korkkarein?
Jiri Kerosen Twiitti saa kansainvälistä näkyvyyttä. Mitä mahtaa Google-kääntäjä antaa tulokseksi, jos joku tämän sinne sijoittaa?
Oon sen verran paljon kokkelia elämäni aikana vetäny, että tunnen kokkelin, kun näen kokkelin. Jos ankka sanoo "jauhojengi vittu tää tuntuu hyvältä", käyttäytyy kuin olisi pöllyissä ja pöydällä näkyy viiva jauhoa, niin veikkaisin ennemmin ankan vetävän kokkelia kuin ruokasoodaa. pic.twitter.com/OpkvWyfMHB
— Jiri Keronen (@keronen) August 18, 2022
 
  • Haha
Reactions: Bell Beaker
vierailija
Niinpä niin, minä, ja vain yksin minä siis mielipidevaikutin koko maailman mediaa

Vilkaisepa m1ehen linkkaamaa artikkelia #34
Sä vaikutit tällä palstalla. Väitinkö et yksin sinä. Kyllä mä sen ymmärrän et nyt tuhannet uskoo et toi kuva kertoo et siellä oli huumeita. Vaikka se ei kerro mitään. Jep jiri keronen on niin maaginen et suttusesta kuvasta näkee et se on kokkelia hitto mikä näkökyky. Mä oon sanonut monesti et vau tää tuntuu hyvältä vaikka en huumeita olisi vetänyt. Noh tän suttusen kuvan jakaja tekee vaan hallaa suomen maineelle ja on pidettävä vieraan vallan agenttina ;)
 
Sä vaikutit tällä palstalla. Väitinkö et yksin sinä. Kyllä mä sen ymmärrän et nyt tuhannet uskoo et toi kuva kertoo et siellä oli huumeita. Vaikka se ei kerro mitään. Jep jiri keronen on niin maaginen et suttusesta kuvasta näkee et se on kokkelia hitto mikä näkökyky. Mä oon sanonut monesti et vau tää tuntuu hyvältä vaikka en huumeita olisi vetänyt. Noh tän suttusen kuvan jakaja tekee vaan hallaa suomen maineelle ja on pidettävä vieraan vallan agenttina
Tehtäviään laiminlyövä henkilö sietääkin saada kenkää
 
vierailija
Haluatko kilauttaa kaverille, valitsetko fifty/sixtyn vai kysytäänkö harmailta?
No siis kerro. Koronat hoidettu, nato kysymys ratkaistu. Hoitoon satsattu lisää fyrkkaa. Poliiseille lisää rahaa. Kansaneläkkeet nousi vuodessa 240euroa. Lääkkeiden maksu katto aleni. Joo on pirusti hommaa ja ongelmia tulee koko ajan. Ja niihin yritetään löytää ratkaisui. Se et käy joskus ryyppäämässä ei ole työn laiminlyöntiä. Ja tässä todiste et marin ei vetänyt huumeita. Jokainen joka vetää huumeita tietää piri laskut seuraavana päivänä mut sanna oli skarppina.
 
Sä vaikutit tällä palstalla. Väitinkö et yksin sinä. Kyllä mä sen ymmärrän et nyt tuhannet uskoo et toi kuva kertoo et siellä oli huumeita. Vaikka se ei kerro mitään. Jep jiri keronen on niin maaginen et suttusesta kuvasta näkee et se on kokkelia hitto mikä näkökyky. Mä oon sanonut monesti et vau tää tuntuu hyvältä vaikka en huumeita olisi vetänyt. Noh tän suttusen kuvan jakaja tekee vaan hallaa suomen maineelle ja on pidettävä vieraan vallan agenttina
Ei mulla muuta tähän kuin 🤣
 
Sä vaikutit tällä palstalla. Väitinkö et yksin sinä. Kyllä mä sen ymmärrän et nyt tuhannet uskoo et toi kuva kertoo et siellä oli huumeita. Vaikka se ei kerro mitään. Jep jiri keronen on niin maaginen et suttusesta kuvasta näkee et se on kokkelia hitto mikä näkökyky. Mä oon sanonut monesti et vau tää tuntuu hyvältä vaikka en huumeita olisi vetänyt. Noh tän suttusen kuvan jakaja tekee vaan hallaa suomen maineelle ja on pidettävä vieraan vallan agenttina
Älä vähättele Sanna Marinin mainetta Euroopassa. Viimeistään huomenna kymmenet miljoonat uskovat Suomen pääministerin vetävän kokaiinia ja sekoilevan. Se, mikä on totuus, on julkisuudelle toisarvoista tässä vaiheessa.
Ensimmäinen linkkini oli saksalaismediaan. Tässä lisää:
Britannia: https://www.dailymail.co.uk/news/article-11123023/Finlands-glamorous-PM-Marin-Sanna-36-seen-dancing-wildly-celebrity-friends-leaked-video.html
Sveitsi: https://www.20min.ch/story/finnlands-regierungschefin-wehrt-sich-nach-wilder-party-gegen-kokain-vorwuerfe-774197409465
USA: https://www.washingtontimes.com/news/2022/aug/18/leaked-video-finland-prime-minister-partying-again/
Ranska: https://teles-relay.com/2022/08/18/sanna-marin-sous-le-feu-apres-la-fuite-dune-video-de-fete-pas-digne-du-premier-ministre-monde-nouvelles/
 
No siis kerro. Koronat hoidettu, nato kysymys ratkaistu. Hoitoon satsattu lisää fyrkkaa. Poliiseille lisää rahaa. Kansaneläkkeet nousi vuodessa 240euroa. Lääkkeiden maksu katto aleni. Joo on pirusti hommaa ja ongelmia tulee koko ajan. Ja niihin yritetään löytää ratkaisui. Se et käy joskus ryyppäämässä ei ole työn laiminlyöntiä. Ja tässä todiste et marin ei vetänyt huumeita. Jokainen joka vetää huumeita tietää piri laskut seuraavana päivänä mut sanna oli skarppina.
Unohditko tämän? Tammikuussa julkaistu YLEn artikkeli.

Sanna ei sitä todellakaan ratkaissut!


Pääministeri Marin Reutersille: Suomen liittyminen Natoon "hyvin epätodennäköistä" tällä hallituskaudella.
 
vierailija
Niin eli ne suomalaiset jotka julkaisi ton suttuisen kuvan. Tekivät hallaa maanjohdolle ja sen toiminalle. Vaikka siitä ei saa mitään selvää. Eli se joka tän julkaisi on sabotööri.
 
vierailija
Unohditko tämän? Tammikuussa julkaistu YLEn artikkeli.

Pääministeri Marin Reutersille: Suomen liittyminen Natoon "hyvin epätodennäköistä" tällä hallituskaudella.
Joo mut silloin tilanne oli eri. Eipä se niinistökään vissiin silloin natosta puhunut? Ja sanoinkin et nato kysymys ratkaistiin pikaisesti tilanteen muuttuessa. Ja niinhän se pitää olla että reagoidaan.
 
Niin eli ne suomalaiset jotka julkaisi ton suttuisen kuvan. Tekivät hallaa maanjohdolle ja sen toiminalle. Vaikka siitä ei saa mitään selvää. Eli se joka tän julkaisi on sabotööri.
Pääministeri, joka on niin tyhmä, että altistaa itsensä viinan-/jauhonhimon takia sabotööreille, sietää saada kenkää. Jos haluaa bilettää huomiota herättämättä, kannattaa pysyä Prisman kassalla. Tosin silloin julkkiskavereita jauhopusseineen ei tunge ovista ja ikkunoista.
 

Yhteistyössä