Kristityt tänne

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon nyt puol vuotta yrittäny uskoa Jumalaan (kyse on nyt kristinuskosta) mut en oo onnistunut. Ennen vihasin uskontoja koko sydämestäni mutta sitten jotenkin vain koin Jumalan rakkauden sydämessäni mutta se oli vain hetkellinen tunne. Siitä asti olen halunnut uskoa. Oon rukoillut lukenu raamattua käynyt kirkossa jne mut en oo vaan saanut mitään pysyvää varmuutta raamatun oikeellisuudesta. Varsinkin kun aamuisin herää ja väsyttää nii silloin varsinkin usko on nollissa jostakin syystä. Mitem voin pelastua kun en usko (ja vältä syntiä) vaikka haluan? Pyydänkin nyt teiltä kristityiltä että voisitteko rukoilla minun ja uskoontuloni puolesta? En missään nimessä halua aiheuttaa mitään ylimääräistä vaivaa tai paineita yms tällä mutta jos joku haluaa niin olisin kiitollinen jos joku haluaisi rukoilla puolestani.
 
Luulen, että useilla uskovilla on vaikeuksia uskonsa kanssa. Jopa Paavali valitti uskonsa heikkoutta.
Pelastus on Jumalan lahja Sinulle, eikä suinkaan palkkio lujasta uskosta.
Se vain, että Sinun kuuluu ottaa se lahja vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tule minun sydämeen
Mene kristillisen tv-kanavan nettisivuille www.tv7.fi
ja siellä ohjeima- arkistoon. Etsi sieltä Pelastusrukous ( niitä on useampiakin) , kuuntele lyhyt video ja toista ääneen se mitä pyydetään. Uskoon voi tulla pyytämällä Jeesus tulemaan omaan sydämeensä. Ei omailla yrittämisellä, vaan armosta me olemme pelastetut.
 
vierailija-atte
Ei uskovilla ole mitään "omaa palstaa ", me olemme samanlaisia ihmisiä kuin muutkin suomalaiset, maahanmuuttajat, eronneet ja avioliitossa olevat, nuoret ja vanhat, yksinäiset, ateistit, ei ole syytä ryhtyä ketään erottelemaan täällä.
Sori vaan, mutta älä vertaa ateisteja uskovaisiin, ei olla ollenkaan samanlaisia.

Te uskotte satuihin, me luotetaan tieteeseen.
 
vierailija-atte
Oon nyt puol vuotta yrittäny uskoa Jumalaan (kyse on nyt kristinuskosta) mut en oo onnistunut. Ennen vihasin uskontoja koko sydämestäni mutta sitten jotenkin vain koin Jumalan rakkauden sydämessäni mutta se oli vain hetkellinen tunne. Siitä asti olen halunnut uskoa. Oon rukoillut lukenu raamattua käynyt kirkossa jne mut en oo vaan saanut mitään pysyvää varmuutta raamatun oikeellisuudesta. Varsinkin kun aamuisin herää ja väsyttää nii silloin varsinkin usko on nollissa jostakin syystä. Mitem voin pelastua kun en usko (ja vältä syntiä) vaikka haluan? Pyydänkin nyt teiltä kristityiltä että voisitteko rukoilla minun ja uskoontuloni puolesta? En missään nimessä halua aiheuttaa mitään ylimääräistä vaivaa tai paineita yms tällä mutta jos joku haluaa niin olisin kiitollinen jos joku haluaisi rukoilla puolestani.
Minä olen pelastunut harhaiselta uskolta satuolentoihin ❤

Se on ihan positiivista että et ole onnistunut väkisinuskossa johonkin olemattomaan. Jatka vaan samaan nykymalliin niin elämä on paljon helpompaa.

Kyse on vaan siitä että ihmiset on opetettu uskomaan jo satoja vuosia milloin mihinkin, kansasta riippuen.
en harrasta rukoilemista tietenkään, mutta toivon sinulle luonteenlujuutta olla kuten ennenkin.
 
Hei, en ole kuuteen vuoteen kirjoittanut tänne mitään tulin katsomaan ihan muuten vaan ja silmiini osui tämä sinun aloituksesi. Taisi olla johdatusta
Laita minulle viestiä niin jutellaan ❤
Ihana törmätä suhunkin täällä palstalla. :) Et ehkä muista mua, mut mä muistan sut kun joskus 2008-2009 tulin harmailemaan palstalle.
T: yks tuittupää uskonsisar
 
  • Tykkää
Reactions: Grace
vierailija
Sori vaan, mutta älä vertaa ateisteja uskovaisiin, ei olla ollenkaan samanlaisia.

Te uskotte satuihin, me luotetaan tieteeseen.
Ihmiset on kaikki suurinpiirtein samanlaisia, samat tarpeet, ajattelu on erilaista eri yksilöillä, samoin mielipiteet, kulttuuri, joku usko Jumalaan, toinen Muhameddiin, mutta hengellisyyden tarve muodossa tai toisessa on lähes kaikilla.
 
vierailija
Saan pian ilmeisesti ekaa kertaa pinppiä, jännittää kamalasti. Oisiko mitään vihjeitä tai neuvoja? Pitääkö ekalla kerralla laittaa myös kakkoseen? Entäs se nuoleminen, olen kuullut vähän sellaista, että se pinppi maistuu ja haisee aivan kamalalle :O Mitä jos alkaa kakomaan ja tulee oksut :(

Ja miten voin, vai voinko mitenkään tarkistaa, onko pinpissä jotain tautia?.
 
Aloittaja (eli palstakielellä ap), nämä palstan kristityt eivät välttämättä edusta ihan keskivertonäkemyksiä. Esim. Echo (jolta saat varmaan paljon neuvoja), muistuttaa aatteiltaan kataaria.
Toisaalta, ehkä "enkelimäisin" tapaamani nainen on ollut ranskalainen kataari. :love:


 

Yhteistyössä