kriisikö?

• Viestiketjun aloittaja angel80
  • Ensimmäinen viesti
angel80
Mä en ole tyytyväinen elämääni, musta tuntuu että kaikki mitä mieheni tekee tai jättää tekemättä on väärin, olen pahalla päällä ja haluaisin jotain muutosta, mutta mitä? En usko että haluan erota vai haluanko? Tarvisinko uuden harrastuksen vai mitä?
Olen aivan pihalla eikä mulla ole oikein ketään kenelle puhua asiasta.

Olisko jollain tietoa vaikka jostain nettisivustosta?
Tai jotain, apua oikeasti.

No ensiksi sinun tulee ottaa vastuu omasta hyvinvoinnistasi ja onnellisuudestasi aivan itse. Oletko katkera miehellesi, koska hän ei saa sinua onnelliseksi? Vain sinä itse tiedät, mitä kaipaat. Vain sinä itse järjestät itsellesi vapaa-ajalla tekemistä, joka sinua kiinnostaa. Aloita pienin askelin arjen järjestäminen niin, että joka päivä teet jotakin pientä itsesi vuoksi. Siivoat sen komeron, joka ärsyttää. Haet kioskilta kukkia. Käyt ystävän luona glögitölkin kanssa. Jne... Älä ole läheisriippuvainen, vaan nouse omille siivillesi. Kyllä se siitä! Tsemppiä, ja kaikkea hyvää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 09:06 angel80 kirjoitti:
Mä en ole tyytyväinen elämääni, musta tuntuu että kaikki mitä mieheni tekee tai jättää tekemättä on väärin, olen pahalla päällä ja haluaisin jotain muutosta, mutta mitä? En usko että haluan erota vai haluanko? Tarvisinko uuden harrastuksen vai mitä?
Olen aivan pihalla eikä mulla ole oikein ketään kenelle puhua asiasta.

Olisko jollain tietoa vaikka jostain nettisivustosta?
Tai jotain, apua oikeasti.
Ihan kuin minun suusta. En varmaan osaa auttaa, mutta jos yhtään helpottaa niin et ole ainut. :hug:
Täällä on hyvä aloittaa asian puiminen, muilta saa vinkkejä ja ajateltavaa...

Yhteistyössä