Kriinpiisin Sabotaasi-Sinille syyte merirosvouksesta: se tietää vähintään kymmentä vuotta Siperiassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan sairaita kommentteja tässä ketjussa. :( Ei todellakaan ole odotettavissa oikeudenmukainen tuomio.

Mitä on oikeudenmukaisuus? Miten kuvailisit oikeudenmukaisuuden? Onko oikeudenmukaisuutta se, mitä itse pidät oikeana? Eli jos Saarela saa kovemman tuomion, kuin mitä itse hänelle soisit, olisi se epäoikeudenmukaista? Venäjällä on venäläiset lait ja venäläinen oikeus. Jos Saarela saa tuomion venäläisen oikeuden mukaan, eikö se ole "oikeudenmukaista"?

[QUOTE="sasa";29049927]--puunhalaajaterroristille--[/QUOTE]Mä en edes yritä ymmärtää millasella aivokapasiteetilla saadaan aikaan tällainen sana... Terroristi on mun kirjoissa aivan eri luokan (esim. WTC...) tyyppi kuin puuta halaava. Voi jeesus millasia kommentteja ylipäätään. Ei pysty käsittämään.

Maassa maan tavalla! Jos joku tappaa jonkun Suomessa tulee vakilatuomio n 12v ja ensikertalaiset selviävät puolella siitä. Jos jossain muualla esim Amerikassa tappaa jonkin on elinkautinen oikeasti elinkautinen.

Suomessa tuosta Sinin moisesta rikoksesta tuskin tulisi kun korkeintaan muutama päiväsakko, mutta pitää muistaa että tuo rikos on tehty siellä eikä täällä. Ihan oma vika jos tietentahtoen itselleen hankaluuksia haluaa. Voi olla typeryyttä tai tietämättömyyttä.
Mulla ei tulis mieleenkään lähteä edes yrittämään Venäjällä mitään noin älytöntä juttua.

Viimeksi muokattu:
Maassa maan tavalla! Jos joku tappaa jonkun Suomessa tulee vakilatuomio n 12v ja ensikertalaiset selviävät puolella siitä. Jos jossain muualla esim Amerikassa tappaa jonkin on elinkautinen oikeasti elinkautinen.

Suomessa tuosta Sinin moisesta rikoksesta tuskin tulisi kun korkeintaan muutama päiväsakko, mutta pitää muistaa että tuo rikos on tehty siellä eikä täällä. Ihan oma vika jos tietentahtoen itselleen hankaluuksia haluaa. Voi olla typeryyttä tai tietämättömyyttä.
Mulla ei tulis mieleenkään lähteä edes yrittämään Venäjällä mitään noin älytöntä juttua.

Niinpä! En viitsisi Venäjällä lähteä vittuilemaan, sillä siinä hommassa saa kyllä turpaansa.

Riippumatta siitä millaiset lait missäkin maassa on, on oikein yrittää vaikuttaa siten, että ympäristön saastuminen vähenee. Lisäksi on oikein puolustaa sananvapautta ja mielipiteen ilmaisemisen vapautta. Emme voi hyväksyä sitä, että ihmisarvoa ja sananvapautta poljetaan - tapahtuipa se sitten missä päin maailmaa tahansa.

Venäjällä riittää jos sanoo yhden väärän sanankin väärässä paikassa. Miliiseille tai valtion virkamiehille ei vastaan sanota.
Tosin ihmiselämällä on täysin eri arvo kun vaikka Suomessa.
Henkihän ei maksa kun 20€, jos niin haluaa.

Suomessa ei voi oikeasti käsittää mitä kauheuksia muualla mailmassa tapahtuu kaiken aikaa.
Pitäisi olla onnellinen, että on näin sivistynyt ja sanavapaa maa, ehkä sitä osaa sitten arvostaa kun näkee jonkin muun maan tapoja.

mitenhän minulla on semmoinen tunne että noi ketkä tonne venäjälle meni mieltään osoittamaan ei ehkä ihan niin tietosia olleet näistä riskeistä kuten on annettu ymmärtää ja miksi griinpiissi :D kokoajan hehkuttaa kuinka Sini tiesi riskit kun hän mukaan lähti, en tiedä kalskahtaako muiden korviin toi millai mutta onkohan ihan vapaaehtoinen vai onko jollakin tavalla painostettuna noi tyypit olleet tuolla osottamassa mieltään.
Ei siinä, sinällään hyvää työtä tekevät kun hankkivat julkisuutta ja koettavat saada ihmisiä tajuamaan että me pilataan itse tämä maapallo järjettömillä tempuillamme kun vähemmälläkin pärjätään.

Mun mielestä tässä ketjussa olevista moni on jo kommenteillaan tehnyt pahemman teon kuin nämä "merirosvot". :p

Sanokaa nyt vielä, että on ihan oikeudenmukaista tuomita joissain maissa aviorikoksen tehneitä naisia kuolemaan. :headwall:

Yhteistyössä