F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KREIKKA ihan ehdottomasti.
Turkki on muslimimaa, jonka kyllä huomaa.
Sinä mitä ilmeisemmin et ole sellaisissa koskaan liikkunutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kreikka on eurooppalaisempi, ja Turkissa huomaa musmiliuden, mutta silti Turkki ei ole lähelläkään OIKEITA ählymaita, joissa saa oikeasti liikkua pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KREIKKA ihan ehdottomasti.
Turkki on muslimimaa, jonka kyllä huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Sinä mitä ilmeisemmin et ole sellaisissa koskaan liikkunutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kreikka on eurooppalaisempi, ja Turkissa huomaa musmiliuden, mutta silti Turkki ei ole lähelläkään OIKEITA ählymaita, joissa saa oikeasti liikkua pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KREIKKA ihan ehdottomasti.
Turkki on muslimimaa, jonka kyllä huomaa.Olen asunut ja matkustellut (yksin) esimerkiksi Jemenissä, Syyriassa, Iranissa, Libanonissa, Palestiinassa, Egyptissä ja Irakissa (ennen sotaa), enkä IKINÄ ole pelännyt. Sen sijaan Etelä- ja Itä-Euroopassa olen kyllä kulkenut yksin iltaisin pelko persuuksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Minä olen käynyt Turkissa Istanbulissa ja Kreikassa Ateenassa, Kreetalla, Aeginan saarella sekä Delfoissa. Kaupungeista Istanbul on paljon mielenkiintoisempi kuin Ateena, joka tosin sekin on ihan kiva kaupunkikohde. =) Molemmissa maissa on paljon historiaa ja nähtävää, itse muistan kuulleeni, että antiikin Kreikan aikaisia nähtävyyksiä on itseasiassa Turkissa enemmän kuin Kreikassa. Itse valitsisin ihan sillä perusteella, että kumpi maa kiinnostaa enemmän. Rantakohteet varmaan aika samanlaisia kummassakin, toki Turkki on hintatasoltaan vielä halvempi, ainakin Istanbulin ja Ateenan välillä tämän huomasi. Turkin rantakohteista en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja fd:kumpi parempi lomakohde ja miksi?
Riippuu vähän asenteesta varmaan. Mulla on sen verran huono asenne noita muslimeja kohtaan, jotka ei anna meidän edes pilapiirrellä miten me halutaan, että ei huvittaisi heidän maitaan koluta. Eikä todellakaan kiinnosta peitellä milloin mitäkin ruumiinosia heidän sääntöjensä mukaan.
Riippuu siis vähän siitäkin, mitä pelkää. Minä pelkään enemmän naisten systemaattista alistamista kuin satunnaista väkivaltaa ja rikollisuutta.