Krapula päivä! (ei ole tämän turhempaa)

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Ilman sen kummempaa krapulaa! Ilmeisesti yöllinen jonotus taksitolpalla taivaalta sataessa paaaljon märkää lunta, selvitti hiukan päätä. (Tukka kyl otti nokkiinsa :D )

Sain aamulla nukkua pitkään ja kun nousin, ehdin 5min olee hereillä kun ovikello soi ja mun isukki tuli kylään (tiesin et oli tänään tulos, mut oletin et ilmottas aikataulustaan...) Mulla eilisiltanen silmä meikki pitkin naamaa ja hiukset takkupesänä.

Nyt poika vaarin kans huitelemassa, vauva nukkuu ja isäntä lähti koiran kans piiitkälle lenkille, ihana hiljaisuus!

Mulla oli eilen, ja kamala päivä olikin :headwall:
Tänään sit täytyy tuplateholla siivoilla kun eilinen meni harakoille. Ja tehä kyykkyjä ja vatsalihaksia kun salillekaan en pääse ennenku huomenna... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mulla oli eilen, ja kamala päivä olikin :headwall:
Tänään sit täytyy tuplateholla siivoilla kun eilinen meni harakoille. Ja tehä kyykkyjä ja vatsalihaksia kun salillekaan en pääse ennenku huomenna... :whistle:

Täällä olis pitäny siivota tuplateholla :D
Toi meitin keittiö on ihan uskomattomassa kunnossa :ashamed:
Myöhästä, se tuli jo nähdyksi.

Täällä on myös tänään vietetty pojan kanssa "pyjamapäivää", poitsu sai poikkeuksellisesti katsoa hieman enemmän lasten videoita, kun äippä vähän lepäili soffalla.... oli eilen pikkujoulut enkä todellakaan juonut paljon; muutama viinilasi ja puolikas siideri mutta kun ei ole tottunut niin johan on väsyolo!! Se valvominenhan on pahinta.... pitäs vielä lähtee iltapäivästä kyläileen koko perhe.....

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Järkyttävää, äiti-ihminen vielä kaiken lisäksi :o :D :saint: Ikinä enää en tule krapulaani tänne voivottelemaan, minut viimeksi lynkattiin =)

Ou Mai Gaaaad! Unohdin olevani nisäkäs, jonka kuuluisi pysyä kotona tissit lasten ulottuvilla.
Anteeksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Järkyttävää, äiti-ihminen vielä kaiken lisäksi :o :D :saint: Ikinä enää en tule krapulaani tänne voivottelemaan, minut viimeksi lynkattiin =)

Ou Mai Gaaaad! Unohdin olevani nisäkäs, jonka kuuluisi pysyä kotona tissit lasten ulottuvilla.
Anteeksi :ashamed:

Saat anteeksi, kunhan lupaat, ettei tämä toistu!

täällä kanssa. ei onneksi sen kovempaa krapulaa. väsyttää vaan ja herkkuja olen kaksin käsin syönyt.vasta pari tuntia sitten pesin eiliset meikit.
Lapset haettiin jo 11 kun vahti lähti töihin

Yhteistyössä