Kramppaako teillä peräsuoli kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
on menkat?

Mulla on niin järkyttäviä kramppeja aina välillä että huuto pääsee ja tekee muuten kipeetä.. Onkohan tää normaalia vai olenko ainut?

Ei siis aina ole kun on menkat, joskus kivut muutenkin pahemmat ja joskus helpommat..

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mulla koko alapää hellänä menkkojen aikana, ei puhettakaan että mies ajelis punasia päin! Nii, ja sit on vielä aika usein maha löysällä ekana päivänä...

Mulla menkkojen aikana saa kanssa pitää peniksensä kurissa meinaan tuntuu sellasia kauheita vihlasuita jos koitaa yhdyntää.

*ihmettelee omaa avoimmuuttaan anonyyminä*

aatelkaa mistä kaikesta "ihanuudesta" noi miehet jää paitsi... grrr... pistää välillä ihan vihaks! Sit vielä kehataan sanoa et taitaa olla NE PÄIVÄT, jos pinna kireellä! kai ny onki, jos kaikki alapään reijät vittuilee samaan aikaan...

Eikö kellään satu kohdunkaulaan oviksen aikaan jos yrittää? :o

Mulla niin hitsin kipee kohdunkaulakin oviksessa etten voi ees kuvitella mitään sullottavan sinne :/

*ihme että meillä ees kolme mukeloa*

Niinpä niin. Kai se vaan on että naiset kestää enemmän ja on vahvempia niin siksi nää kaikki tuskat on langenneet meille. Mutta kohtuus se pitäs sentään tässäkin olla.. Ne sais ottaa vaikka tuo peräpyllykipuilun :D

aatelkaa mistä kaikesta "ihanuudesta" noi miehet jää paitsi... grrr... pistää välillä ihan vihaks! Sit vielä kehataan sanoa et taitaa olla NE PÄIVÄT, jos pinna kireellä! kai ny onki, jos kaikki alapään reijät vittuilee samaan aikaan...

Tästä oon samaa mieltä!!
Kyllä miehen elo on helppoa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä niin. Kai se vaan on että naiset kestää enemmän ja on vahvempia niin siksi nää kaikki tuskat on langenneet meille. Mutta kohtuus se pitäs sentään tässäkin olla.. Ne sais ottaa vaikka tuo peräpyllykipuilun :D

hei, adressia kehiin: peräpyllykipuilu miehille!

katotaan sitten ketä vi**uilee ja kenelle, kun ne kärvistelee...

Aivan! Kaikkein eniten kyrsii, kun mies kuittaa kiukkuilut tyyliin "ai sul on ne päivät". No on, on, ja kun joka helvetan koloa särkee ja pakottaa, niin mulla on oikeus olla ihan millainen haluan. :|

Joo ehdottomasti adressi pystyyn :laugh:

Ja noi "ne päivät" vihlaisut on kyllä aivan takapylly/etupylly-sektorilta. Nimittäin miehilla on huono päivä niin ne on stressaantuneita tms. Ja naisilla on aina vaan automaattisesti "ne päivät".

oon aina aikasemmin miettinyt, että olenko ainoa jolla on tollasia vaivoja, mutta enpäs taida ollakaan...

Se vasta on mukavaa kun alkaa vihloa ja sattua ja kouristella tilanteessa jossa ei saisi esim. puhetta pitäessä. Silloin on aika onneton olo, kun ei voi juuri mitään sanoa eikä poistua paikaltakaan kun kivut ovat sellaiset, että kävely ei onnistu. :/

Pakko ihmetellä miten te ees tiedätte millon joku ovis iskee... (karmea sana muuten)
Meikäläisen kroppa ei tee mitään muuta kun on vaan, jos ei päätä särje niin ei paljon olemassa olostaan ilmoittele.

minulla on kanssa ollut monta vuotta jo tuollaista...aivan järkyttävää se kipu...niinkuin synnytys olisi käynnissä viimeisillä kestämättömillä poltoilla mutta vaan tosiaan ne muutamiset sekunnit..Joskus on ihanaa kun porukkaa on kylässä niin tulee se olo että jaahas pian rupeaa kramppaamaan....mulla se ottaa vasempaan puoleen alavatsaankin..Luulin jo että johtuu just jostain ärtyneestä peräsuolesta tai muusta sinne puoleen liittyvästä asiasta mutta kiva tietää tosiaan että on muitakin joita tämä helvetti seuraa.Mulla niitä on kyllä sillain pitkin kuukautta että ihan sattumanvaraisesti tulee....just viimeksi eilen mutta onhan ne menkat alkamassa aina näin loppukuusta.Ottaako teillä muilla se kipu vatsaan asti....hienoa kun se iskee istualtaan niin on noloa olla ihan toinen kankku ilmassa ja naama mutrussa kun tuntuu että nyt lähtee taju...

Mistä te niin päättelette että peräsuolen kramppeja on vain naisilla? Itse olen mies ja joskus kärsin aivan sairaasta pakotuksesta peräsuolessa,sitä ei voi verrata mihinkään kipuun..Viimeksi muuta päivä sitten yölä tuli niin kova kipu että lopulta lähti taju vessassa ja vielä loukkasin itseni kaatuessa,melkein meni toinen silmä.