KP40, raskaustesti nega... Mitä tämä on? (ei herkille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riakris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riakris

Vieras
Mitä muuta tämä voi olla kuin raskaus? Raskausoireita kyllä on vaikka muille jakaa. Tunnekuohuja, pahaa oloa, selkäsärkyjä, limasta valkovuotoa.. ei mulla yleensä ole ollu tällasta jatkuvaa limasta valkovuotoa muuten ku raskaana ja pari päivää kun on ovis. Olen ihan ihmeissäni. Kiertopäivät on nyt muutenki olleet 35-39, muttei sentäs 40 ole ennen paukkunu!

Tein ton raskaustestin just alle tunti sitte Aconin erityisherkällä testillä. Sillä, jossa on pipetti. Näkyi vain yksi selkeä kontrolliviiva. Pissa oli rakossa 3,5 tuntia. Pitääkö vielä myöhemmin tällä viikolla testailla? :whistle:

Testaa vasta viikon päästä. Eihän sulla kuitenkaan ole kun vasta päivän yli pidemmän kierron mukaan. Tosin, tuo aconin testi on niin herkkä että luulisi näyttävän jo :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Testaa vasta viikon päästä. Eihän sulla kuitenkaan ole kun vasta päivän yli pidemmän kierron mukaan. Tosin, tuo aconin testi on niin herkkä että luulisi näyttävän jo :/

Perhesuunnittelun sivuilla kävin tässä yks päivä kattomassa vauvalaskuria ja se laski kolmen viime kierron keskiarvoksi 36 ja, että mulla olis pitäny menkat alkaa 2.5.

Olen siis tuo ap...

Plussa ei välttämättä näy heti, eli voit yhä olla raskaana... testaat vaikka viikon päästä uudelleen.

Toisaalta, kuukautisoireetkin voi olla raskausoiremaisia... tai jos hormoonit heittelee muuten vaan miten sattuu. Eiköhän se selviä...

minä ihmettelin kun ei limat loppuneetkaan oletettuun ovikseen vaan jatkuivat ja jatkuivat. menkkoja ei alkanut kuulumaan, r-testi negaa. kävin sit yksityisellä ultrassa ja siellä huomattiin vasemmassa munasarjassa n.4cm kysta, ilmeisesti follikkelikysta, joka ns. pidetteli niitä kuukautisia tulemasta. tulivat sitten reilun viikon myöhässä. oireita oli juiliminen munasarjan kohdalla ja alaselkäsärky joka säteili reiteen. oireita on myös edelleen, että tuskin on kysta vielä mihinkään hävinnyt. se on siis ilmeisesti ihan vaaraton ja sitä seurataan nyt muutama kuukausi, pitäisi hävitä kuulemma itsestään.. mutta tämä siis vain yksi mahdollisuus monista miksi menkat myöhästyy, joten älä todellakaan ala tällaista hermoilemaan!

mulla raskaudet näkyneet parhaimmillakin testeillä vasta rv 6-8 riippuen lapsesta..on niin alhaiset hormonit.. sitten kahden raskauden jälkeen elimistö teki mulle ns vale raskauden.. kaikki oireet oli, mutta en oikeasti edes ollut raskaana. sitten meni ohi ja myöhemmin pian raskauduin oikeasti

Mulla tais olla vielä kp 38.kohdalla nega testi (normali kk-kierto 31 pv ), ja raskausoireita kyllä löyty. Sain myöhemmin positiivisen testin, mutta se raskaus oli kohdun ulkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tineli:
minä ihmettelin kun ei limat loppuneetkaan oletettuun ovikseen vaan jatkuivat ja jatkuivat. menkkoja ei alkanut kuulumaan, r-testi negaa. kävin sit yksityisellä ultrassa ja siellä huomattiin vasemmassa munasarjassa n.4cm kysta, ilmeisesti follikkelikysta, joka ns. pidetteli niitä kuukautisia tulemasta. tulivat sitten reilun viikon myöhässä. oireita oli juiliminen munasarjan kohdalla ja alaselkäsärky joka säteili reiteen. oireita on myös edelleen, että tuskin on kysta vielä mihinkään hävinnyt. se on siis ilmeisesti ihan vaaraton ja sitä seurataan nyt muutama kuukausi, pitäisi hävitä kuulemma itsestään.. mutta tämä siis vain yksi mahdollisuus monista miksi menkat myöhästyy, joten älä todellakaan ala tällaista hermoilemaan!

Tuossa muutama kk sitte mietin kyllä kystankin mahdollisuutta kun niin pitkäksi menny kerrot ja välissä on ollu tpitkiä aikoja että on ollut jatkuvaa kipua siellä missä kuvittelisin munasarjojen olevan. Mutta kun se kipu on nyt pysynyt pari kk pois niin aattelin olleeni taas luulosairas. :whistle: Nyt on päivittäin käyny sellasia vihlasuja...

niin ja sitten vielä sellaista että minähän kävin kans ensin tk:ssa ultrassa ja mitään ei löytynyt.siitä parin päivän päästä sitten pääsin yksityiselle ja heti huomasi kystan, ihmetteli eikö ollut edellinen ultraaja huomannut. että näin ammattiaitoista täällä porukkaa tk:ssa.. minulla se alaselkäkipu on vaan sillä puolen missä kysta, eli vasemmalla. se on sellaista juilivaa ja vihlovaa kipua joka sitten reiteenkin siis säteilee. itse munasarjassa kipu tuntuu varsinkin tärinässä ja kun nousee istumasta, sekä yhdyntäkipuna.

niin no jos sulla tuon tyylisiä oireita on ja ei menkkoja ala kuulumaan niin sinuna kävisin kyllä tarkastuttamassa..pahinta on epätietoisuus.

Koitin soittaa ajanvaraukseen. Sais ajan vasta kesäkuulle. Käski soitella neuvolaan jos sitä kautta sais gynelle ajan... Päivystykseen en kuulemma saa tämän asian kans mennä.. fiksut systeemit joo...

minulla se alaselkäkipu on vaan sillä puolen missä kysta, eli vasemmalla. se on sellaista juilivaa ja vihlovaa kipua joka sitten reiteenkin siis säteilee. itse munasarjassa kipu tuntuu varsinkin tärinässä ja kun nousee istumasta, sekä yhdyntäkipuna.

:/ Jotenkin kamalan tutun oloista tekstiä... :(

no sittenpä ottaisin kyllä puhelun suoraan yksityiselle. pelkäsin itsekin paljonko tulee maksamaan, ja tulihan se, mutta ei niin paljoa kuin kuvittelin. 78e, ja siitä parisen kymppiä sain kelakorvausta. että olen itse kyllä tyytyväinen että kävin, ja aion käydä jatkossakin kun tätä tutkitaan. mutta paljon rahaahan se on tuokin, ja ehkä odottaisin kuitenkin sinuna vielä pari päivää niitä menkkoja, ettei sit ois turha kallis käynti. tai varaa vaikka viikon päähän ja peru sit jos alkavatkin! tai plussaat =)

no sittenpä ottaisin kyllä puhelun suoraan yksityiselle. pelkäsin itsekin paljonko tulee maksamaan, ja tulihan se, mutta ei niin paljoa kuin kuvittelin. 78e, ja siitä parisen kymppiä sain kelakorvausta. että olen itse kyllä tyytyväinen että kävin, ja aion käydä jatkossakin kun tätä tutkitaan. mutta paljon rahaahan se on tuokin, ja ehkä odottaisin kuitenkin sinuna vielä pari päivää niitä menkkoja, ettei sit ois turha kallis käynti. tai varaa vaikka viikon päähän ja peru sit jos alkavatkin! tai plussaat =)

Meillä ei liikenis nyt yhtään ylimäärästä kymppiä yhtään mihinkään :/ Enkä edes tiedä, että missä täällä niitä yksityisiä on... Torniossa asustan... Aina ollaan kuljettu terveyskeskuksessa...

Siis voi hyvää päivää. Olin jo varma, että menkat alkaa parin päivän sisään, kun oli just sellasta menkkamaista polttelevaa kipua eilen alamahalla. Selkä ja reidetkin poltteli tuossa pari päivää ihan niin kuin synnyttäessä on poltellut. Ei ole ummetuskaan ollut vaivana. Mitähän tämä olisi..

Eilen viettelin miehen siinä toivossa, että seksipuuhat veisivät kivulta terän, niin kuin usein menkkakipujen kanssa. No toimihan se. Tänään on ollut vähempi kivulias päivä. Selkä ja reidet on lähinnä arat ja kipeytyy herkästi jos liikun paljon. Mutta ei enää sitä piinaavaa polttelua. Tänään olen miettinyt taas raskauden mahdollisuutta. On just sellanen hehkuva olo. Ja ihan kuin tissitki kuumottais ja turvottais.. Olen ihan kamalan väsynyt koko ajan ja palelee mukamas...

Oliskos sunkin ap ollut mahdollista tulla kertomaan, miten loppupeleissä sitten kävi? Ei ole mitään rasittavampaa kuin aloitus, jonka loppuratkaisu jätetään tylysti kertomatta...

Yhteistyössä