kp33/28 ja negaa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öäöälkiomn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öäöälkiomn

Vieras
Menkat olleet aina prikulleen 28pv kierrolla, hyvä ettei kellon tarkasti. Vain kahdesti olleet myöhässä -ja kaksi lasta löytyy!
RFSU liuskatesti näytti tänään ja eilen negaa. Kokemuksia kyseisistä testeistä JA milloin teillä plussannut jos on plussannut vähän myöhempään?

Mitäs jos menisit veritestiin, niin ei tarvitsisi arvuutella?

Varmaan täytyy mennä. Jos olisinkin raskaana, niin tätä ei ole suunniteltu. Ihan ylläripylläri tällanen menkkojen poisjäänti, kortsut ja niiden lisäksi keskeytetty ollut 2kk väliaikainen ehkäisykeino ennen kapselin asennusaikaa ja luulimme toimineen. Mutta vauva on tervetullut jos nuin kovasti halunnut maailmaan :) :)

Ootko stressannut paljon että kuukautiset sen takia ois myöhästyneet?
Tekisin testin vielä muutaman päivän päästä ja sit soittasin tk:hon verikokeeseen..

Ei pitäisi, elämässä olut niin paljon stressiä vielä puolivuotta sitten ja nyt juuri koen että on seesteinen aika :)

Kiitos vastauksista, haen apteekista testin ja odottelen viikon. Sitten lääkäriin joka tapauksessa jos ei menkkoja yhä kuulu.

Mulla kävi sama homma, olin varma raskaudesta jo reippaasti ennen menkkojen alkua mutta negaa vaan näytti testit. Lopulta pyysin neuvolasta sen pissatestin, se on yhtä tarkka kuin kaupan/apteekin testit. Se näytti sitten vihdoin plussaa ja oli ainakin viikko siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Ultrassa todettiin että viikkoa pienempi sikiö eli hedelmöittyminen viikko ennen menkkojen alkamispäivää. Näin oli myös ekassa raskaudessa ja silloinkin tuli haalea viiva kun oli menkat viikon myöhässä, sillä kertaa se oli eka testi kun en edes tajunnut että ne on myöhässä :)

Nuo kaupan liuskat näytti minulla negatiivista vaikka menkat oli myöhässä. Ostin apteekista sen apteekin oman -testin ja siihen sain haalean viivan.

Ultrassa kävi ilmi, että ovi oli ollut ilmeisesti tavallista myöhemmin mutta raskaana olin.

Osta herkempi testi apteekista ja testaa aamupissasta, niin pitäis kyllä näkyä jos raskaana olet :)

Yhteistyössä