KP 63 ja testaan negaa :( PIIIITKÄ KIERTO?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja multihuippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

multihuippu

Vieras
Raivostuttavaa aikaa, oon testaillut kohta kuukauden joka toinen päivä ja aina se negaa näyttää :( vauvaa siis toivon ?

jos viikon päästä ei plussaa näy, ei sitä tule näkymään pitkään aikaan koska mies lähti 3kk matkalle :( viikko sitten siis viimeksi peitto heilui....eli jos ovis on tuolloin ollut niin mahdollisuus on vielä...mut jos ei plussaa tuu, mitä kannattaa tehdä että saan tän kierron loppumaan? rupeaako ne millekkään neuvolassa? ahdistavaa:( alkais edes kuukautiset jos ei muuta!

mulla pärähti viel hiiva tähän päälle:( vuotoa on ollut nyt 3 viikkoa suht limaista ja venyvää ja nyt siis muuttunu tohon hiivaseen vuotoon (eilen laitoin puikon). kuivaa aikaa ei oikeestaan ole ollut. eikös se ennen menkkoja pitäs olla kuiva kausi vai miten päin se meni? ja jos oisin viikko sit raskautunu niin millaista vuodon pitäis nyt olla?

kiitos jos ymmärrätte tuskani?

no saattaahan ne sulle esim terolutit kirjottaa. Mulla noita pitkiä kiertoja ollut aina ja pco diagnoosina.. jos vauvaa toivotte nin kannattaa mennä tutkimuksiin jos noita pitkiä kiertoja alkaa olla enemmän.

no saattaahan ne sulle esim terolutit kirjottaa. Mulla noita pitkiä kiertoja ollut aina ja pco diagnoosina.. jos vauvaa toivotte nin kannattaa mennä tutkimuksiin jos noita pitkiä kiertoja alkaa olla enemmän.

pco mulle diagnosoitiin vuonna 2009 keväällä. raskautta ruvettiin yrittämään luonnollisesti vuoden 2010 loppukesästä ja syksyllä raskauduin (tuo vauva nyt siis 4kk). siis ymmärrän kyllä toki ton pcon mahdollisuuden, mut ihan näin pitkää kiertoa ei ole ennen ollut, kp50 ollu maksimi.

me ei aleta ton mahd pcon takia ramppaan lekuris vaan vauva saa tulla jos on tullakseen ihan luonnollisesti. mut onhan se kiva jos menkatki joskus ois..;)
ps: yhdet menkat ollu synnytyksen jälkeen.

[QUOTE="öhöm";24653008]Et oo tosissas kyselet tollasia ja synnytyksestä 4kk?[/QUOTE]

olen tosissani, ja vastaus onkin tuossa edellä eli tämä ei ole edes kivutonta :(

No jos kierto on pitkä et todennäköisesti ovuloi. Ihan turhaa testata, varsinkin 4kk synnytyksestä! Mulla tuli ekat menkat 9 kk synnytyksestä... Ja sen jälkeen kierto ollu sännöllinen enkä silti ole tullut raskaaksi yli vuoden yrittämisen jälkeen.

Imetätkö?