Köyhäin avustusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinnässä

Vieras
Kuinka hyvin olette saaneet rahaa näillä jouluna teille lähetetyillä tavaroilla ja vaatteilla kirppiksellä?
Mietin vain kun muutama tekee ihan työkseen tätä, aloittaa sopivasti ennen joulua itkemään kuinka ei varaa lahjoihin ja sitten porukka lähettää vaatetta suurin osa ;)
Ja myyvät ne kirppiksellä. Jos tuo on kannattavaa niin josko sitä tänävuonna itsekin osallistuisin jo saajien puolelle :)

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25131853:
Ihan sama mulle, mä oon edes yrittäny auttaa. Ja jos toinen saa avun myymällä mun lahjan kirppiksellä, niin ei voi mitään, ei ole multa pois.

Sitähän tässä juuri pohdin josko liittyisin tänävuonna saajien joukkoon ja varasin kirppis pöydän joulun jälkeen.
Koskahan sitä kannattasi, tammi vai helmikuun puolella?
Kyllä minulle aina rahalle käyttöä löytyy ja saan sillä sitten vaikka ostettua lisää tuohon meidän teemasarjaan olevia astioita :)

Alkuperäinen kirjoittaja mietinnässä;25131882:
Sitähän tässä juuri pohdin josko liittyisin tänävuonna saajien joukkoon ja varasin kirppis pöydän joulun jälkeen.
Koskahan sitä kannattasi, tammi vai helmikuun puolella?
Kyllä minulle aina rahalle käyttöä löytyy ja saan sillä sitten vaikka ostettua lisää tuohon meidän teemasarjaan olevia astioita :)

No sehän on sitten hyvä sulle. Ei mua kiinnosta. Jos joku haluaa teeskennellä, ettei ole varaa ostaa lapselleen lahjoja, vaan sen takia, että saa kirppispöydälleen täytettä, niin siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mietinnässä;25131827:
Kuinka hyvin olette saaneet rahaa näillä jouluna teille lähetetyillä tavaroilla ja vaatteilla kirppiksellä?
Mietin vain kun muutama tekee ihan työkseen tätä, aloittaa sopivasti ennen joulua itkemään kuinka ei varaa lahjoihin ja sitten porukka lähettää vaatetta suurin osa ;)
Ja myyvät ne kirppiksellä. Jos tuo on kannattavaa niin josko sitä tänävuonna itsekin osallistuisin jo saajien puolelle :)

Pistä osoitetta niin lähetän mielelläni jotain ja voin nokittaakin eli säästän vaivan ja käyn hakemassa suoraan sitä teemaa.

Ihan jo siksi, että ilman muuta minun näkökannaltani ajatellen säälittävin aloitus aiheesta, koska tavallaan kukaan ei voi sinua oikeasti auttaa. Lelun, lahjakortin, vaatteet tms lähettäminen tarvitsevalle poistaa sen hetkisen puutteen.
Uskon, luottamuksen, positiivisen asenteen ja myönteisen maailmankuvan puutteeseen ei taas teemakiposta ole sen enempää apua kuin olisi vaatekassistakaan.

:)

Yhteistyössä