KÖYHÄ perhe lomalle -mistä edullinen mökki viikonlopuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökki

Vieras
Mistä saisi edullisesti vuokrattua mökkiä viikonlopuksi, mielellään vaikka pohjoissuomesta, lapista tms. Olen 3lapsen yksinhuoltaja ja haluaisin lomalla käydä edes viikonlopun verran lapsieni kanssa mökkeilemässä.. Hinnat vaan tuntuvat olevan aika suuria..

Mikä on "vaikka Lapissa"? Hiihtokeskukseen ytimessäkö? Muualta saa kyllä edullisia mökkejä ihan netistä etsimällä. Missä päin itse asutte? Etelä-Suomesta Lappiin matkaaminen on kallista käytti sitten junaa, omaa autoa tai lentokonetta.

Vaihdetaanko asuntoja :D Asun 16km hiihtokeskuksesta, yksi Suomen suurimmista, tosin en mökissä vaan okt:ssa :D Tekis mieli itselläkin joskus lomalle ja yh olen.

Mökkejä ei sesonkiaikaan kovin halvalla saa, toki jostain vähän kauempaa jos on auto, ei siinä keskuksen ytimessä yleensä lapsille olekaan kiva asustella.

Tässä edullinen vaihtoehto. Mökki + palju matkaa 1h Helsingistä tai Turusta. Jää matkakulut alhaisiksi ja hinnoittelu myös edullinen.
http://www.kolumbus.fi/riku.vihervaara/

Ja ainakin itse lasten kanssa kävin Ranualla edullisesti Villin Lapin mökillä. Olen myös yksinhuoltaja ja tarkkaan pitää lomat miettiä, mutta saatiin suht edullisesti pitkä viikonloppu ja päästiin vielä jääkarhuakin katsomaan eläinpuistoon.

Yhteistyössä