Köyhä joululahjan ostaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuuskamuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuuskamuikkunen

Vieras
Löytyisikö 5E:lla mitään kivaa 12 vuotiaalle tytölle ja 14 vuotiaalle pojalle? Eli siis yhteensä 10E.
Löytäisittekö te?
Jotkut kivat sukat?
5E konvehtirasia?
Kirjepaperia ostin synttäreille eli sitä en voi ostaa nyt.
Elokuvalippu? vaik se onki yli 5E muttei paljoa. Poika sai viime jouluna elokuvalippuja joltain, olisiko typerää minun ostaa tänä vuonna. Ja vain yhden?
Vinkkejä please
Tyttö tykkää hevosista ja poika horror jutuista.

Kaupoissa on alerekeissä vaatteita muutamalla eurolla, sukkia saa tarjouksessa 5 paria 5? ainakin citymarketissa oli.
pipot, kaulaliinat ja hanskat on usein myös alle 5? hintaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kaupoissa on alerekeissä vaatteita muutamalla eurolla, sukkia saa tarjouksessa 5 paria 5? ainakin citymarketissa oli.

Ajattelin et jos tolla 5E sais yhdet vähän erilaisemmat kuin et ostais 5 paria tavallisia sukkia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuuskamuikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Ajattelin et jos tolla 5E sais yhdet vähän erilaisemmat kuin et ostais 5 paria tavallisia sukkia.

Mä ajattelin että voisit ostaa molemmille sukkia tolla hinnalla ja lisäksi vielä jotain muuta.
Oli monenlaisia sukkia tuossa tarjouksessa, ei siis nippu urheilusukkia vaan ihan kuviollisia.

Tällä hetkellä mietin et jos isommalle antas rahana tai jonku paremman konvehtirasian ja pienemmälle jotku kivat sukat.
Mut kertokaa lisää jos tulee mieleen.

muistan, kun opiskeluaikoina piti ostaa siskon lapsille mahdollisimman pienellä budjetilla joululahjat, ja ostin kummallekin 30 mk maksavat NukkuMatti-kirjat, ja myöhemmin kuulin, että ne oli ne parhaat joululahjat, vaikka saivat vaikka mitä kallista ja hienoa... ei se aina ole kiinni lahjan arvosta :xmas:

Mä oon löytänyt 4v kummitytölle ale leluista hienon barbin näköisen nuken jossa hiuslisäkkeitä jotka saa myös omiin hiuksiin, makso 5e. Sekä alerekistä 3e kivan paidan. Et kyl noist kaupoist löytyy kaikkee aletuotteitakin jo, leluja, kirjoja ja vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuuskamuikkunen:
Tällä hetkellä mietin et jos isommalle antas rahana tai jonku paremman konvehtirasian ja pienemmälle jotku kivat sukat.
Mut kertokaa lisää jos tulee mieleen.

Hei! Ne lämpösukat, pörrösukat, miksi ikinä niitä kutsutaankin olis varmasti aivan ihanat! Maksaa muistaakseni lähelle 5 euroa. Niitä on aina mukava pitää talvella sisällä. Tai sitten jotkut esim. thinsulaten tumput, cittarissa oli ainakin ja alle 5e maksoivat, sellaisia kivoja lumihiutalekuvioisia..

Yhteistyössä