köyhä joulu tulossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskusnäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskusnäin

Vieras
ahdistaa ja stressaa...ei ole varaa ostaa jouluruokia tai muutakaan, ei edes lahjoja.
MLL:n lahjakorttia emme saanneet...siitä olisi ollut apua...en kyllä masennukseni takia sitä jaksanut hakeakkaan...viime vuonna sen saimme. huomenna tulee lapsilisä, mutta siitä pitäisi ostaa ehkä lahja, ja maksaa pakolliset laskut....ehjkä jotain halpaa ruokaa kuten makaronilaatikkoa saan joulupöytään meille. surkein joulu ikinä...masentunut ja talous retu perällä...
mitähän lapseni mahtaa ajatella näin huonosta äidistä joka varmaan joulu aaton makaa peiton alla itkien...

Sä teet teidän joulusta sellaisen kun pystyt, kun vielä koitat ilostua...edes sen lapsesi vuoksi niin joulusta voi saada vähälläkin mieleenpainuvan. Ja jos se lahja ei ole pakollinen niin jätä sekin ostamatta. Meette vaik pulkkailemaan tms ja vietätte yhdessä aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä teet teidän joulusta sellaisen kun pystyt, kun vielä koitat ilostua...edes sen lapsesi vuoksi niin joulusta voi saada vähälläkin mieleenpainuvan. Ja jos se lahja ei ole pakollinen niin jätä sekin ostamatta. Meette vaik pulkkailemaan tms ja vietätte yhdessä aikaa...

Masentuneen äidin kanssa?
Sä et taida tietää OIKEASTA masennuksesta mitään...

Jos pystyt ees ostamaan pari patukkaa tms tikkaria,tai käy kirpparilla ostamassa jotain...
Ei kannata omalla pahalla mielellä pilata lasten joulua.

Oli pöydässä sitten pelkkää makaroonia taikka juhlakinkku,se fiilis on se mikä on tärkein.
Ajatus...sano että olisit halunnut heille ostaa,mutta nyt on tilanne tää.Pelaatte vanhoja pelejä yhessä tms.

Huomenna kirjastoon hakemaan jouluksi kirjoja, löytyy lapsille varmasti hyvää luettavaa.

Ikkunoihin teette paperista lumihiutaleita.

Lapselle saa pienelläkin rahalla jonkin kivan lahjan. Ostat valmis piparitaikinan ja leivotte siitä pipareita, ja sitten joku edukas ruoka pöytään.

Joulu tulee jo noistakin. Lapset tykkää askarrella, ja kun saavat leipoa pipareita yhdessä siitä tulee jo isosti joulumieltä.

Missäs päin te asustatte, mulla vois vielä olla vähän joulumieltä, jos asutte tässä lähellä. Siis Espoosta olen itse-

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

No sitten jos on oikein masentunut niin pitää mennä sairaalaan lepäämään. Mulla varmaan jonkin sortin masennusta, mutten viitsi mistään joulusta ottaa stressiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

No sitten jos on oikein masentunut niin pitää mennä sairaalaan lepäämään. Mulla varmaan jonkin sortin masennusta, mutten viitsi mistään joulusta ottaa stressiä.

Kun ei sinne sairaalaan(kaan) aina noin vain pääse =/

meillä makaronilaatikkoa, kanankoipia ja riisiä ja salaattia ja lapsille suklaata ja jäätelöä. Kirjastostoa huomenna kirjoja ja elokuvia, lahjana on afrikan tähti ja kimble. Kyllä me tästäkin joulusta selvitään, toivottavasti myös ap:n perhe. Voimia!

Yhteistyössä