Kovin innokas naispuolinen kollega

• Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti
hämmentynyt
Tutustuin viime syksynä töiden kautta yhteen naiseen, jonka kanssa meillä tuntui löytyvän heti tosi paljon juteltavaa. Oli jotenkin ihan mieletöntä, miten samalla aaltopituudella voikin olla vieraan ihmisen kanssa. Olimme samassa projektissa ja sen kautta olimme paljon tekemisissä työaikana ja työasioista.

6kk:n projekti loppui tammikuun lopussa ja nyt olen ollut vähän kiusaantunut, kun tämä nainen on suorastaan päällekäyvä. Soittelee & meilailee työaikana, iltaisin ja viikonloppuna ja pyytelee aina kahville luokseen tai kahvilaan. Tavallaan tykkäisin kyllä olla hänen kaverinaan mutta mielestäni tuo tyrkyttäminen on jo vähän arveluttavaa. Ei siis ole kyse parista puhelusta viikossa vaan oikeasti soittelee & meilaa keskimäärin 5 kertaa päivässä.

Meillä molemmilla on perheet ja olen ymmärtänyt, että hänelläkin on ihan hyvä parisuhde- & kaveritilanne. En siis oikein ymmärrä, miksi hän on yhtäkkiä noin kiinnostunut minusta. En haluaisi sanoa rumasti, koska pidän kyllä hänen seurastaan mutta en ihan noin isossa mittakaavassa! Olen kavereihini yhteydessä normaalisti pari kertaa kuukaudessa, lähimpienkin kanssa vain kerran viikossa.

ap
Minä siis olen itsekin nainen! ja se tässä eniten hämmentääkin. En mielestäni ole antanut millään tapaa ymmärtää, että voisin olla kiinnostunut muuten kuin kavereina tavataan olla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä käsitin ainakin:
Alkuperäinen kirjoittaja minCa:
jos yhtäkään välität vaimostas ja perheestäs ylipäätään ni suorat sanat vaan, ei toi muuten sitä ymmärrä. selvästi on ihastunu suhun korviansa myöten!
Ap taitaa olla nainen. :D
Kyllä, olen naimisissa oleva nainen, kahden pienen lapsen äiti ja tämä kollega taatusti tietää asian, koska olen perheestäni hänelle puhunut.

Hmm.
Ystävyys on eri asia. Minunkin miehellä parhaat ystävät on naispuolisia, ja tämä on täysin ok, tietenkin. Mutta mieheni on fiksu ja tajuaa että ystäävyys on "vain" ystävyyttä. Samoin nämä naiset.

Tuon naisen käytös ylittää rajat. Hän haluaa selvästi jotain muuta. Ei normaali ystävä käyttäydy noin. Tajuat sen kyllä. nyt vastuu on sinulla. Et voi jatkaa ystävyyttä kun nainen selvästi haluaa jotain enemmän. Valitettavasti suhteenne ei voi palautua takaisin samalle tasolle kuin aiemmin. ei ole reilua perhettäsi kohtaan jatkaa soittelua ja tapaamisia, kun nainen haluaa suhdetta. Kylä, hän haluaa suhteen ja on ihastunut. Tiedät sen kyllä. Ole hyvä aviomies ja katkaisen tuollainen "ystävyys". Muuten olet pian suhteessa, nainen osaa kyllä hommansa. Miksi ihmeessä annat hänen jatkaa?

ap
Niin se varmaan on parasta, että sanon suoraan. En vain ole kovin hyvä sanomaan suoraan. Lisäksi olemme kuitenkin edelleen työn kautta tekemisissä, joten pelkään vähän sitäkin, että jos tämä nainen suuttuu ja alkaa sitten hankalaksi. Hirveä sotku!

k
No ei sitä tarvitse välttämättä töksäyttää päin näköä, että "voitko otta vähemmän kontaktia". Älä vaan vastaa joka ikiseen meiliin, tai vastaa viiveellä. Kahvittelukutsuihin taas voit rehellisesti sanoa monta kertaa putkeenkin, että tänään en ehdi, on perheen kanssa menoja, kauppareissua, siivouspäivää, koti-iltaa ym. tai et vaan niin usein jaksa, haluat ladata akkuja kotona saunassa yksin. ym ym ym. Eiköhän ne kutsut siitä sitten ala harveta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä käsitin ainakin:
Alkuperäinen kirjoittaja minCa:
jos yhtäkään välität vaimostas ja perheestäs ylipäätään ni suorat sanat vaan, ei toi muuten sitä ymmärrä. selvästi on ihastunu suhun korviansa myöten!
Ap taitaa olla nainen. :D
Kyllä, olen naimisissa oleva nainen, kahden pienen lapsen äiti ja tämä kollega taatusti tietää asian, koska olen perheestäni hänelle puhunut.
okeijj :D sattuuhan näitä

Yhteistyössä