S
simde
Vieras
jos naisen itsetunto on kohillaan, niin tuskin nännien töröttäminen muodostuu ongelmaksi. Siis oikeesti kunnia niille, mille se kuuluu eli näille hienoille naisille!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nipple:kokeeko kukaan muu kiusalliseksi helposti vaatteiden alta näkyvät nännit? En ole mikään pienirintainen ja kaiken lisäksi nännini kovettuvat helposti esim. kylmästä tao puseron hankauksesta ja nöpöttävät sitten liivien läpi selvästi näkyen. Koen tämän varsinkin töissä tosi kiusallisena. Ohuita neulospuseroita en kehtaa pitää ollenkaan, mutta ihan säkkimäisiin pueroihinkaan en viitsisi pukeutua. Toisaalta, miten helposti miehet yleensä näkee tällaisen asian? Onkohan kuitenkin niin että asia vaivaa lähinnä minua itseäni ja muut eivät sitä edes huomaa...
Kyllä ne on viehättävät vaikka saattavat ehkä vähän valua kainaloon päin. Kun on luomut ja nännit ovat koholla.Niitä on kiva pyöritellä ja imeskellä niistä tulee kovat vaikka ikä olis 60 v. Naiset kyllä tykkää siitä kun tekee sen varovaisesti.Kokemuksia on morsian on 60 nen.Alkuperäinen kirjoittaja Kuolaaja:Naisen rinnat on kaunista katseltavaa ja kosketeltavaa.Miten lie vanhojen naisten rinnat,onko vielä sama viehkeys tallella?
Alkuperäinen kirjoittaja Mies69:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-lA:Minulla ei kyllä ole koskaan moista "ongelmaa" ollut vaikka nännit ovat aina pystyssä. Mieheni sanookin niitä nortin natsoiksi.
Kunnolliset rintaliivit, eikä taatusti näy niiden alta. Kotona en juurikaan käytä liivejä ja kyllähän ne aina töröttää paidan läpi, ei niitä saa sisäänkään tungettua. Kyllä ne jokainen piiloon saa jos haluaa.
Juurikin näin. Tuossa taannoin näin kun eräässä kahvilassa nainen alkoi vastapäisessä pöydässä imettämään lastansa. Hänellä oli todella suuret nännit, kuin akun navat ja melko jämäkäkiltä näyttivät kun lapsi niitä imi koko pienen suun täydeltä. Hyvin kuitenkin tuon toimituksen jälkeen piiloutuivat sinne paidan ja rintsikoiden sisään eikä mitään näkynyt päälle päin. Eiköhön se ole ihan naisen oma valinta miten ne sieltä paidan läpi näkyy. Näin miehenä minulla ei toki ole mitään sitä vastaan vaikka näkyisivätkin![]()