kovat nännit näkyvät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipple
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipple

Vieras
kokeeko kukaan muu kiusalliseksi helposti vaatteiden alta näkyvät nännit? En ole mikään pienirintainen ja kaiken lisäksi nännini kovettuvat helposti esim. kylmästä tao puseron hankauksesta ja nöpöttävät sitten liivien läpi selvästi näkyen. Koen tämän varsinkin töissä tosi kiusallisena. Ohuita neulospuseroita en kehtaa pitää ollenkaan, mutta ihan säkkimäisiin pueroihinkaan en viitsisi pukeutua. Toisaalta, miten helposti miehet yleensä näkee tällaisen asian? Onkohan kuitenkin niin että asia vaivaa lähinnä minua itseäni ja muut eivät sitä edes huomaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nipple:
kokeeko kukaan muu kiusalliseksi helposti vaatteiden alta näkyvät nännit? En ole mikään pienirintainen ja kaiken lisäksi nännini kovettuvat helposti esim. kylmästä tao puseron hankauksesta ja nöpöttävät sitten liivien läpi selvästi näkyen. Koen tämän varsinkin töissä tosi kiusallisena. Ohuita neulospuseroita en kehtaa pitää ollenkaan, mutta ihan säkkimäisiin pueroihinkaan en viitsisi pukeutua. Toisaalta, miten helposti miehet yleensä näkee tällaisen asian? Onkohan kuitenkin niin että asia vaivaa lähinnä minua itseäni ja muut eivät sitä edes huomaa...

kyllähän nöpöttävät nännit huomataan,mut ei se haittaa,han normaalia et ne välillä nöpöttää.

Kyllä minun silmääni pistää, jos jonkun naisen nännit nöpöttävät pahasti. Eihän sille mitään voi, ja harvoin johtuu kiihottumisesta keskellä työpäivää. Silti siinä on vaan jotain härskiä ja provosoivaa. Jos mulla olisi itsellä sama ongelma, luultavasti pitäisin liivien sisällä jotain irtopehmustetta. Nykyajan liivit ovat kyllä aika paksuja ja topattuja, näkyykö ihan niistäkin nännit läpi?

Kyllä nöpönännejä jää jokainen tuijottamaan, valitettavasti, ja monesti vähän kieroutunein ajatuksin.

Ainakaan ei isojen tissien ja nöpöttävien nännien kanssa valittaa siitä, etteivät miehet huomioi. Varmaan vähän kaikenlaista suhdetta olisi tarjolla, jos sattuu siihen suuntaan olemaan kiinnostunut.

Jos oikein asiallisena haluaa pysyä, varmaan joutuu peittelemään, ehkä muutenkin rintoja. Näin miehenä kyllä esillä olevat hyvännäköiset rinnat kyllä pistävät hormonit hyrräämään ihan tahtomattaankin.

Kaikki isorintaiset nöpönännit vaan eivät ole välttämättä maailman syntyneet yhdenyönjuttujen ja pikapanojen vuoksi... Ei se ole kivaa, että tahtomattaan saa miehet tuijottamaan ja hormoonit hyrräämään. Ei isotissisiä paneta sen enempää kuin muitakaan. Muotojen tuijottelu on epäkohteliasta. Se pitää tehdä ainakin vaivihkaa.

kiitos sinulle vierailija. Työskenetelen itse asiantuntijana alalla, jolla menestyäkseen pitää olla ns. vakavasti otettava. Ei paljon auta, jos anatomisten seikkojen perusteella päätellään kaikki muutkin ansiot.

Ei missään vakavasti otettavissa tilaisuuksissa kenenkään rintojen nöpötystä ajatella minään huonona asiana. Vaikka ne näkyvät, niin se on täysin luonnollista. Itseäni kun ajattelen tuollaiseen tilanteeseen, niin ensinnäkin, jos joudun pohtimaan jotakin oikein syvällisesti, silloin käy helposti, että katse kiinnittyy jonnekin ihan luonnostaan. Vaikka katse kiinnittyisikin rintoihin, niin en silloin kuitenkaan niitä rintoja ajattele, vaan pohdittavana olevaa asiaa. Usein vaan naiset kuvittelevat miehen ajattelevan jotakin härskiä.

Riippuu kai miehestä. Joskus kouluaikoina eräällä opettajalla oli melko isot tisut ja todella todella nöpöttävät nännit. Oli vielä nuori. Panetti kyllä hirveästi ja pari kertaa välitunti meni vessassa runkatessa. Tykkäsi jutellakin nänneistään. Kyllä se open läsnäolo melko seksuaalista oli aina.

kiitos sinulle vierailija. Työskenetelen itse asiantuntijana alalla, jolla menestyäkseen pitää olla ns. vakavasti otettava. Ei paljon auta, jos anatomisten seikkojen perusteella päätellään kaikki muutkin ansiot.

Jos asiaa kyselee seksipalstalla, niin ei voi välttyä mielukuvalta, että tässä haetaan jotain muuta kuin vakavasti otettavuutta.

Ihan pelkällä rintaliivien valinnalla voi asiaan vaikuttaa helpostikin.

Kyllä hyväkuntoisella naisella säilyvät isotkin rinnat yllättävän pitkään todella herkullisina. Ehkä 50-60v on jonkinlainen pysäkki, jonka jälkeen alkaa riippuminen (taas tapauskohtaista) ja rypistyminen saada voiton.

Kyllä tosiaan rintaliivien valinnalla pystyy todellakin vaikuttamaan siihen näkyykö nännit. Itsellä on nimittäin sama "onnglma" ja jos huomaan, että nännit näkyvät, niin vaihdan kyllä liivit tai paidan. Joihinkin rintaliiveihin muotuu ihan painumatkin terhakoista nänneistäni niin että joudun aika usein hankkimaan uudet liivit. Varmana hankinkin, sillä en halua, että nännit näkyy. Musta vähän sama juttu kuin kamelinvarpaat pilkottavat haarovälistä.

Viekää naisenne oikeaan liivikauppaan siellä ammattiihminen valitsee hänelle oiken mallisiset liivit. Kun ne näyttää hyvältä ja hänestä miellyttäviltä se nostaa itsetuntoa.
Vaikka tietää mitä alta paljastuu se on uusi elämä siitä huolimatta.

Onhan se kiusallista jos pitäisi mennä asiapohjalta ja nännit nöpöttävät kovana. Väkisinkin tulee ihan muut asiat mieleen.

Eiköhän tuo kuitenkin liivien valinnalla peity kuten joku jo sanoikin.

En pidä tuota kummallisena jos naisilla nännit nöpöttävät. Mielestäni se on luonnollista. Minulla (miehellä) ne ovat jatkuvasti pystyssä, ollen toista senttiä muuta ihoa korkeammalla. T-paidan alta ne näkyvät selvästi ja joskus talvella vielä villapaidankin alta. En pidä asiaa mitenkään merkillisenä, sillä onhan niitä itsekullakin tärkeämpiäkin asioita mietittävinä

Minulla ainakin on se ongelma, että tarvitsen isoimmat liivit mitä liivikaupasta löytyy, ja niissähän ei ole mitään pehmusteita, jotka peittäisivät nöpötyksen, joten siitä sen näkymisestähän on kärsittävä, vaikkakin ongelma on vasta uusi minulla. Ei se kivaa ole.

Voiskohan kesällä esim. ohuen ja mukavan paitapuseron päällä pitää kevyttä liiviä. Näyttää asialliselta ja peittää rinnat.

Ei se nöpötys kivaa ole, vaikka ihan luonnollista. Valitettavasti suurin osa on heti kieli pitkällään..

Älä ole huolissasi isoista nänneistäsi se kuuluu elämään. Niitä on kiva katsella myös pyöritellä ja välillä imeskellä.Ei kaikilla voi olla sisään vetäytyneet ja kiimassa juuri erottuu.

Minulla ei kyllä ole koskaan moista "ongelmaa" ollut vaikka nännit ovat aina pystyssä. Mieheni sanookin niitä nortin natsoiksi.

Kunnolliset rintaliivit, eikä taatusti näy niiden alta. Kotona en juurikaan käytä liivejä ja kyllähän ne aina töröttää paidan läpi, ei niitä saa sisäänkään tungettua. Kyllä ne jokainen piiloon saa jos haluaa.

jos nännit näkyy ni antakaa naiset niiden vaan näkyä. "nöpöttävät" nännit on tosi seksikkäitä katsella ja himot alkaa hyrrätä josta seuraa aivan mahtavaa seksiä rakkaan avovaimoni kanssa. mutta ainakaa itselläni ei tulisi mieleenikään mennä vihjailemaan edes humalassa vieraalle naiselle "nöpöttävien" nännien takia mitään sekiin liittyvääkään. kaipa minä sitten olen hieman outo mies ainakin noiden aikaisempien juttujen perusteella. kivaa katsella mutta muuta ei saa tehdä ja se riittää minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-lA:
Minulla ei kyllä ole koskaan moista "ongelmaa" ollut vaikka nännit ovat aina pystyssä. Mieheni sanookin niitä nortin natsoiksi.

Kunnolliset rintaliivit, eikä taatusti näy niiden alta. Kotona en juurikaan käytä liivejä ja kyllähän ne aina töröttää paidan läpi, ei niitä saa sisäänkään tungettua. Kyllä ne jokainen piiloon saa jos haluaa.

Juurikin näin. Tuossa taannoin näin kun eräässä kahvilassa nainen alkoi vastapäisessä pöydässä imettämään lastansa. Hänellä oli todella suuret nännit, kuin akun navat ja melko jämäkäkiltä näyttivät kun lapsi niitä imi koko pienen suun täydeltä. Hyvin kuitenkin tuon toimituksen jälkeen piiloutuivat sinne paidan ja rintsikoiden sisään eikä mitään näkynyt päälle päin. Eiköhön se ole ihan naisen oma valinta miten ne sieltä paidan läpi näkyy. Näin miehenä minulla ei toki ole mitään sitä vastaan vaikka näkyisivätkin ;)

Yhteistyössä