hajoamassako
Elän viikkoa 27 ja liitoskivut alkavat olemaan kohta sietämättömät. Häpyluu on tosi kipeä, lonkat menevät ikäänkuin sijoiltaan, öisin herää joka kerta kun pitää vaihtaa asentoa. Aina kun nousee seisomaan niin pitää ikäänkuin tunnustella varovaisesti ettei kauhea kipu iske täydellä voimalla. Kävely on linkuttamista, varsinkin aina uutuudenjäykkänä ja ihmeellisiä tuntemuksia alapään luissa (luita, joiden olemassaolo on tähänsaakka ollut ainakin mulle täysi mysteeri).
Sitten taas välillä ei tunnu paljon mitään, kävely luistaa ja ihmettelee itsekkin että mitä minä taas pienistä krempoista otan stressiä...
Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Meneekö nämä ohi raskauden kuluessa vai paheneeko vain loppua kohti? Paraneeko kaikki heti synnytyksen jälkeen? Onko kellään hyviä vinkkejä jokapäiväiseen elämään? Mun gyne vaan sanoi että voi voi, asialle ei voi mitään. En ehkä valittanut tarpeeksi pontevasti.
Sitten taas välillä ei tunnu paljon mitään, kävely luistaa ja ihmettelee itsekkin että mitä minä taas pienistä krempoista otan stressiä...
Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Meneekö nämä ohi raskauden kuluessa vai paheneeko vain loppua kohti? Paraneeko kaikki heti synnytyksen jälkeen? Onko kellään hyviä vinkkejä jokapäiväiseen elämään? Mun gyne vaan sanoi että voi voi, asialle ei voi mitään. En ehkä valittanut tarpeeksi pontevasti.