Okei,man66. Makaan vielä sängyssä ja en jaksa nousta vielä töihin. Ylläni alushousut ja yöpaita. Mutta kuinka kauan ne on ylläni? Tule pian ja aloitetaan....Mutta mistä?
Nostan hieman lantiotani että saat alushousuni pois. Olet nostanut yöpaitani rintojeni yläpuolelle mutta autan sinua sen riisumisessa. Makaat kyljelläni vieressäni. Ja hivelet ja näykit rintojani....Aahhh ihanaa...Haluaisin myös sinua riisua?
Noustaan sängyn vierelle seisomaan. Alan aukaista farkkujen nappia ja vetoketjua hitaasti ja samalla sinä hivelet minun alastonta vartaloasi. Lasken hitaasti housusi alas ja hieron samalla sinun pakaroitasi. Painat minut aivan lähellesi....Tunnen kovan kalusi minua vasten....Suutelet kiihkeästi ja samalla lasken alushoususi lattialle.....Otan kalustasi kiinni ja hieron toisella kädellä pallejasi....Voihkaiset ja se saa minut kuumaksi.....
Niin,seisoo huomaan sen ja minäkin jo kovasti haluan sen sisääni....Jos annat...Riisut paitasi myös pois ja kaadutaan sängylle.Makaamme päällekkäin ja kuiskailet korvaani ihania asioita. Tule sisääni...pyydän....
Tunnen kalusi sisälläni,nostat hieman itseäsi ylöspäin ja alan kiihkeästi suudella minua.....Aaahh....Hivelet samalla rintojani. Pian nouset istumaan päälleni ja työnnät kalusi syvemmälle,ja syvemmälle....Kierin ja ähisen allasi....
Mun pitäisi lähteä töihin. Kokous alkaa klo 11 ja sihteerin pitäisi olla paikalla. Menen nyt suihkuun kun olen aivan märkä jotain ja jonkun ansiosta....