Kova vihlaisukipu vatsassa, kun tekee (äkkinäisiä) liikkeitä, mitä tämä on? Pelottavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 36

Vieras
Ei ole ollut aikaisemmin tällaista kipua, kovia vihlaisuja kun liikkuu, taivuttaa vatsaa tai tekee äkkinäisiä liikkeitä vatsalla. Paikallaan ollessa ei tunnu kipua. Kivut tuntuu navassa ja sen ympärillä. Mulla on etuseinämäistukka ja jotenkin pelottaa, että nämä kivut liittyy siihen... voiko olla mahdollista vai onko muuta järkevää selitystä? Vauva on aika hiljainen, mutta vihlaisujen jälkeen yltyy toisinaan hetkeksi liikkumaan. Vihlaisujen jälkeen tuntuu myös hetki kipuja alapäässä, mutta kivut hellittävät, kun asettuu paikoilleen.

mulla on niitä samoja ollu jo pidemmän aikaa neukis ei ainakaan sanottu mitään että olis pahaks.. oon nyt rv37+6 ilkeetä tekee vaan. varsinkin kun yöllä herää siihen kun kääntyy..

Äkkiä tulis mieleen, että sun vatsanpeitteet on niin pinkeänä mahan kasvun takia, ettei kestä kovin äkkinäisiä liikkeitä tehä.. Mut soita ihmeessä huomenna neuvolaan ja kysy sieltä, siellähän ne tietää ja osaa neuvoa..:)

Mulla nyt toinen raskaus, eikä ekassa ollut koskaan tällaisia. Nyt tässä toisessakin alkoivat vasta tänään. Vähän pelottavia kipuja kyllä ovat. Voisin toki soittaa synnärille, mutta en halua ihan heti, kun käskevät kuitenkin tulemaan tarkastukseen ja matkaa on lähes 60 km.

Äkkiä tulis mieleen, että sun vatsanpeitteet on niin pinkeänä mahan kasvun takia, ettei kestä kovin äkkinäisiä liikkeitä tehä.. Mut soita ihmeessä huomenna neuvolaan ja kysy sieltä, siellähän ne tietää ja osaa neuvoa..:)

Ei mulla edes ole kovin suuri vatsa. Mutta eihän sitä tiedä onko se oikea syy. Neuvolaan on vähän turha soittaa (toki soitan kuitenkin) koska siellä on terkka, joka ei koskaan tiedä mistään mitään vaan aina sanoo, että ei osaa auttaa ja laittaa synnytyssaliin tutkimuksiin.

Yhteistyössä