No ainakin kuntaseitsikon mä ottaisin mukaan.. Ja jos tulijoita on kauempaakin niin mukaan vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 22:01 katja-78 kirjoitti:Onks tää Kouvolan väki kuinka laaja käsite?![]()
Itselläni Kouvolaan n. 60 km, mutta mukaan meinasin jos ajankohta sopii itselleni ja jos mukaan huolitte. Yks ongelma muodostuu kyllä tuosta juniorista, joka on vielä tississä kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 22:01 katja-78 kirjoitti:Onks tää Kouvolan väki kuinka laaja käsite?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 22:17 manta76 kirjoitti:Oisko Kouvolan seutu sopivampi...?
Mie ainakin käsitä Kouvolan alueen siten et Kouvola-Kuusaa-Valkeala-Anjalankoski...
Ite oon Mylsältä...
Sinnehän vois soittaa? Mun muistaakseni sinne ei pääse vaunujen kanssa mut voin olla väärässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 12:14 kata kirjoitti:Mites sinne hesburgeriin pääsee vaunujen kanssa yläkertaan?
Oli muutes hyvä kysymys.....Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 12:14 kata kirjoitti:Mites sinne hesburgeriin pääsee vaunujen kanssa yläkertaan?
Ei oo enää ollu vähää aikaa, huomasin ku kävin viimeviikolla ifi: toimistossa...Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 14:07 Pii kirjoitti:Vieläkö Carrols on Hansassa? Sinnehän pääsee mun muistaakseni yläkauttakin?! Tietääkö/muistaako kukaan?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel