Kouvolan väki...hoi!!

Täällä yks ilmottautuu..... Kuusaalta.... paikka ja aika on vielä hakusessa, mut mietitään päät puhki... :D
Päivällä vai illalla, muksujen kans vai ilman? Paikkaehdotuksia? Pistäkäähän se miten teille parhaiten sopii....

Mulle periaattees ei muuta välii kunhan ei oo kauheen myöhään (siis illalla) ja voipi olla viikonloppuja että oon koiranäyttelyssä... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 22:01 katja-78 kirjoitti:
Onks tää Kouvolan väki kuinka laaja käsite? :)
Itselläni Kouvolaan n. 60 km, mutta mukaan meinasin jos ajankohta sopii itselleni ja jos mukaan huolitte. Yks ongelma muodostuu kyllä tuosta juniorista, joka on vielä tississä kiinni...

Mä voiosin olettaa, että ihmiset 100km säteeltä KOuvolasta vois olla halukkaita mukaan...

Oisko kouvolan hesburger mitää? Tai jos hienompaa, niin rosso? Jos muksut otetaa mukaan niin ehkä sitte toi hesburgeri ois parempi, siel on se yläkertakin, niin sais olla (ehkä) aika rauhassa...? En oo käyny, mut käsittääkseni siel on muksuille joku leikkipaikkakin... =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 12:14 kata kirjoitti:
Mites sinne hesburgeriin pääsee vaunujen kanssa yläkertaan?
Oli muutes hyvä kysymys..... :eek: myönnetää, etten tullu tota ees aatelleeks... sori!
Mahtaiskohan siel olla hissiä missää, rossossa ainakin on hissi siellä ns. takahuonees...
täytynee käydä vähä vakoilemassa..........
Tänää en ehi, mut heti maanantaina lupaan ottaa selvää. ;)

Yhteistyössä