Kouvolan seutu

Hei! Olisi ihana tavata muita äitejä, kun omassa kaveripiirissä ei lapsellisia ole! Minulla on myös 3kk ikäinen poika. Onko tuolla Pentsojan vauvatapaamisissa käynyt ketään? Olen kuullut että siellä on ollut aika hiljaista... harmi, asutaan ihan lähellä.
 
No niin,minäkin täällä pitkästä aikaa,Todellakin.Elikkäs ollaan menossa äitien ilta tapaamiseen 26.4 klo 17.30 Aseman vinttiin,kaikki uudet jotka täällä kirjottelette tulkaa ihmeessä mukaan.Meillä on aivan ihana äiti ryhmä kasassa ja uusia äitejä otetaan innolla vastaan.Meistä vaan niin moni lähtenyt työelämään ja täällä kirjoittelu jäänyt todella vähemmälle.
Minna ja Aleksi pian 2v.
 
Voi itku. :/ Nyt vasta näin tämän. Tapailetteko useinkin ? Jospa sitä seuraavaan tapaamiseen pääsisin minäkin mukaan. Olitteko muut, Trinsessa, Emmi ja Neonvihreä tuolla ? Nuo Pentsojan tapaamisetkin kiinnostaisi, käykö siellä ketään ?
Trinsessa täälläkin facebook ahkerassa käytössä, jos haluat kaveriksi lisäillä, laita yksäriä vaikka.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiz:
Voi itku. :/ Nyt vasta näin tämän. Tapailetteko useinkin ? Jospa sitä seuraavaan tapaamiseen pääsisin minäkin mukaan. Olitteko muut, Trinsessa, Emmi ja Neonvihreä tuolla ? Nuo Pentsojan tapaamisetkin kiinnostaisi, käykö siellä ketään ?
Trinsessa täälläkin facebook ahkerassa käytössä, jos haluat kaveriksi lisäillä, laita yksäriä vaikka.. :)
En mä ollu tuolla tapaamisessa kun nyt vasta itsekkin näin tuon. :/ Ei tule päivittäin käytyä täällä osiossa, nyt vähän harmittaa mutta kohti uutta nousua. :) Niiz, pistän sulle nyt yv.
 
neonvihreä
Onks täällä muita tosi ujoja? En oo koskaan uskaltanut tulla mihinkään ryhmään ja onks pakko olla lapsia? T: minä joka ei uskalla kertoa kaikkea, ettei menetä mahdollisia tulevia ystäviä (joita ei edes ole, eikä tällätavalla varmasti tulekkaan)
:'( Hauska oon, mut ujo. (tutut tietää, ne jotka asuu entisellä paikkakunnallani)
 
Multakin jäi toi iltatapaaminen huomaamatta! Kävin siellä Pentsojalla yks torstai. Ei siellä ollut muita. :| Eikä sinne viitsi sitte mennäkkään kun pojan kanssa voi olla kahdestaan kotonakin...

Meitähän on tässä jo monta uutta! Mehän voitas vaikka tavata joskus? Mullakaan ei oikein kavereilla oo lapsia ja muutenkin moni ystävä muutanut paikkakunnalta pois niin ois kiva tavata uusia ihmisiä!

Ja mulla tosiaan myös facebook käytössä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dior:
Kivaa! Uusia on löytänyt tänne!

Ajattelin torstaina mennä vauvatapaamiseen Pentsojalle 1v8kk pojan ja 4vk tytön kanssa.

Vai olisiko teillä jotakin muuta aikaa tai paikkaa tapaamiselle? =)

Minäkin siis kaipailen kavereita kotiäidin elämään!
Kivaa! Sit me voitas myös pojan kanssa tulla torstaina.
 
vitsi kun tulee niin vähän käytyä täällä, eikä oo päässy pentsojallekaan vielä, eikä kyllä tällä viikollakaan ehdi. mut pitäiskö meidän jossainvaiheessa järjestellä jotain muuta tapaamista .. ? :)
 
Glow
heipparallaa! Pentsoja menee kohta kuukaudeksi kiinni. Olen kaavailemassa jotain mammatapaamista taaperoisten ja vauvojen kera :) tyyliin kerta viikkoon kiertävästi kotona. Iltapäivisin lienee paras. Mulle voi laittaa yskityisviestiä jos kiinnostaisi tutustua ja liitttyä joukkoon!
 
Täälläkin yksi äiti ja pieni tytön tyllerö (noin 4kk)muuttamassa Kouvolan seudulle. Kouvolasta ollaan lähtöisin ja nyt takaisin..

Laitetaanhan palstaa eloon :)

Osaako kukaan suositella hyviä äiti-vauva-ryhmiä tai harrastuksia..? Tietääkö kukaan miten perhepuistot (lehtomäki + pentsoja) palaavat syksy arkeen..? Ois kiva tehdä jotakin yhdessä.. :) :wave:
 
Noniin nyt kun alkaa syksy jo kolkutella ovella ( ilmoista sitä ei kyllä huomaa.. :LOL: ) , herätelläänpä tätä pinoa eloon ? :) minäkin haluaisin tietoa jostain äiti-vauva-ryhmistä, tai onko jollain energiaa ja aikaa ruveta järjestämään ihan omia tapaamisia meille, melkonen määrä meitä taitaisi jo olla ? :D
 
Asusteletteko kaikki lähempänä Pentsojaa? Kuoviin onko kukaan innostunut...? :) Onko Ravikylästä päin esim ketään...? Ollaan sinne päin muuttamassa jossain vaiheessa... Oletteko facebookissa? Voisko sinne perustaa jonkun ryhmän niin sais kaikkiin hyvin yhteyden????! :)
 
Täälläkin olisi yksi äiti, joka kaipailisi uusia ystäviä Kouvolan seudulta. Omissa kavereissa ei ole yhtään "lapsellista", niin olisi kiva vaihtaa ajatuksia myös lapsellisten ihmisten kanssa =) Minulla on kohta 7kk:n ikäinen tyttö ja asustellaan Valkealan suunnalla.

 

Yhteistyössä