Kouvolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkoskoti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkoskoti

Vieras
Kertokaas mistä päin Kouvolaa kannattaisi katsella vapaa-ajan asuntoja, lähinnä kuivanmaan mökkejä? Millaista aluetta on esim. Inkeroinen tai Voikkaa? Kiitos :)

Mä asun Valkealassa, ja kun ostettiin talo pari vuotta sitten, tuli kierrettyä koko Kouvolan seutu ristiin rastiin NIIN tarkkaan että on aika hyvä kuva seudusta. Itse tykkään että kauneinta on Jaalassa, Valkealassa ja Iitissä. Voikkaa on jo lakkautetun paperitehtaan lähiö, ja Inkeroinenkin on tehdaskylä. Eli ne on sellasia "taajamia". Haluatteko vapaa-ajan asuntoa taajamasta vai maalta? Nuo alussa mainitsemani paikat on lähinnä maaseutua.

Voikkaan kupeessa asuneena, Älä nyt sinne ainakaan!
Komppaan edellisiä. Valkeala, Jaala, Iitti. Nuo sun mainitsemat on tosiaan taajamaa ja lähiö tyyppisiä. Eikä todellakaan mitään kaunista aluetta!
Valkeala on todella kaunista.

Ei ainakaan Myllykoski, Inkeroinen, Voikkaa. Itse myllykoskella elämäni asuneena, en suosittele tätä kenellekkään! :D Valkeala, siellä on aika kalliit tontit. Jaala, vähän sellasta perämettää, Iitti, isompi perämettä. Mut Jaala on mun mielestä kaikista rauhallisin, kaunein ja miellyttävin paikka, siellä on vähäsen niitä muidenkin mökkejä.. :D

Miksi Kouvolasta?
Voikkaalla asuu kaikki seudun pikkurikolliset. Inksa ja Myllykoski teollisuusympäristöä. Valkeala, Jaala,Iiiti maaseutua mutta ei siellä mitään halpoja kuivanmaan mökkejä ole. Kuten ei Kouvolassa ja Kuusankoskellakaan jotka taajamia.

Kauheaa ennakkoluuloisuutta, kun Kouvolassa on kosteanmaan mökkejäkin tarjolla tosi laadukkaina ja hyväkuntoisina. Tässä esimerkki:

1290486.jpg

Ihana möksä :D
Onko tämä sinun omasi, ettet vaan mainosta sitä nyt jollekin juhannus möksäksi

Voisin kyllä mainostaakin. Hellekautena tämä on ihana mökki, kun tuuletus pelaa niin hyvin. Yöllä jos vessahätä iskee, niin vähän kynnyksen yli pyllistää ulos ja antaa leudon yötuulen leyhytellä pakaroita samalla kun tekee asiansa, pienen tai ison. Onkivavan voi työntää suoraan ikkunasta ulos. Naapureitakaan ei ole ihan vieressä.

Uusimmat

Yhteistyössä