Kouriiko teidän ukkojen perseitä vieraat naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
:D

Mun miehelle on nyt sattunut viime aikoina kolmesti sillain että joku on kouraissut takapuolesta(nainen siis) ja uskokaa tai älkää niin mä olen ollut lähettyvillä joka kerta :o

On ne naikkoset pikkasen noloja ollut kun on myöhemmin tajunnut että ollaan samaa seuruetta miehen kanssa :laugh:

Eli näitä on tapahtunut baareissa ja laivalla :D

olen tainnut aika hyvissä hiprakoissa olla kun en ole alkanut vielä kertaakaan räyhäämään :whistle:

Mietittiin vaan tuossa kaverin kanssa ettei meillä olis edes pokkaa mennä yhtäkkiä kouraseen jotain aijää takamuksesta :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Sinun mies on sitten varmaan oikee herkku persiistään ;) Oman miehen takamusta ei minun nähden ole kukaan onneks käyny koittamaan. Ja muusta en sitten haluu tietääkään :saint: :D

Ihan tavallinen on takaapäin :laugh: taitanut olla aika hiprakassa vaan ne naisetkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Mun nähteni ei ketään uskalla B) Mutta mun näkymättömissä en tiä, eikä oikeastaan edes hetkauta. Siinähän kourivat.

juu ei tuo nyt sinänsä häiritse,vielä vähemmän tosiaan kiinnostais jos en olisi edes paikalla:)

oikeesti mä yleensä pidän niit pokailija-naisia säälittävinä,mut joskus ne saa kyl mielen pahottuun (sitähän en niille näytä :kieh: ) ja alkaa väkisinki miettii et eiks muuta paikkailutapaa paskalle itsetunnolleen keksi??!! mulla ei kävis mielessäkään mennä pokailee yhtää ketää varattua ihmistä,puolisonsa edessä tai ilman!! (olettaen et tietäisin henkilön,siis et tietäisin onko varattu..)

Yhteistyössä