KOuluttajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä palkka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvä palkka?

Vieras
Missä koulutat, mitä koulutat, montako viikkotuntia ja paljonko sinulle maksetaan palkkaa?

Itse suunnittelin hakevani maahanmuuttajakouluttajaksi, mutta palkka oli sillä tuntimäärällä niin pieni, etten sitten hakenutkaan. Miksi nämä konsulttitoimistot eivät maksa TES:in mukaista palkkaa? Jos minulle maksettaisiin 35 viikkotunnin työstä (ja siihen vielä valmistelut päälle) 2000-2500 euroa/kk, niin eikö tuo ole opetusalalla aika törkeä palkkataso? Olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut.

Minä koulutan opiskelijoita työn ohessa, siitä tulee 40% yksinkertaisen tuntipalkan päälle, jos kyse on käytännön työstä, 50% jos on kyse teoriaopetuksesta, sitä harvemmin teen. Keskimäärin 3 päivää kuussa sattuu koulutusvuoroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä palkka?:
Missä koulutat, mitä koulutat, montako viikkotuntia ja paljonko sinulle maksetaan palkkaa?

Itse suunnittelin hakevani maahanmuuttajakouluttajaksi, mutta palkka oli sillä tuntimäärällä niin pieni, etten sitten hakenutkaan. Miksi nämä konsulttitoimistot eivät maksa TES:in mukaista palkkaa? Jos minulle maksettaisiin 35 viikkotunnin työstä (ja siihen vielä valmistelut päälle) 2000-2500 euroa/kk, niin eikö tuo ole opetusalalla aika törkeä palkkataso? Olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut.

Jos sulla on pätevyys opettajaksi, niin tuo on tosi pieni palkka 35 oppitunnista. Jos lukion opettajana tekisin tuollaista tuntimäärää, saisin n.4000? + ikälisät.

Yhteistyössä