Koulut alkaa, mikä fiilis?

• Viestiketjun aloittaja Arki alkaa
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Kivaa on, että arki alkaa. Lapsella alkaa yksi uusi harrastus lisää, lekurit alkaa pyörimään normaalisti yms. Asioiden hoitaminen helpottuu, kun porukka eri paikoissa ei ole lomalla jne. Tai sitten ei...

"poikia3"
Meillä koulut alkaa tiistaina, samoin minä menen töihin tiistaina. Eli vielä päivä lomaillaan. Saisi vain tuli keli suosia, että voitaisiin tehdä vielä jotain kivaa huomenna. Esim. nyt aurinko paistaa, mutta taivaalla paksut tummat pilvet, joten ei esim. rantsuun viitsi lähteä.

Arjen alkaminen on yhtä aikaa mukavaa, mutta myös raskasta. Kesällä on saanut lepuuttaa akkuja, nyt alkaa sitten harrastuksiin kuskaamiset ja läksyissä auttamiset. Eli aina odottaa sitten seuraavaa lomaa, että jaksaisi eteenpäin.

Esikoinen on innoissaan, kun kuudes luokka alkamassa. Toiseksi vanhin aloittaa eskarin, jota odottanut lähes koko kesän. 5 vuotias aloittaa syyskuussa päiväkodissa ja kuopus menee tutulle pph:lle samaan aikaan. Itse aloitan työt syyskuun alusta hoitovapaan jälkeen.

Joten hieman meillä vielä osa perheestä lomailee, mutta silti itsestä tuntuu, että arki tässä on alkamassa. Onneksi ei itse tartte vielä mennä töihin, vaan vähän tällai porrastetusti meillä arkiruutiineihin päästään. Taitaa meillä kuitenkin äitiä eniten jännittää lasten hoitopäivien alkaminen.

"kaksosten mamma"
meillä alkaa koulu tiistaina ja minä olen helpottunut kun neidit on ollut päivät kaksitaan nyt pari viikkoo, saa aina miettiä et miten pärjäävät (hyvin mennyt). Neidit menossa innolla mut jännissä tunnelmissa kun uus ope ja 3lk menevät molemmat ;)

Yhteistyössä