Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJones:Meillä oli vuoden kestävässä koulutuksessa neljä eri jaksoa;
*KKA:n työn toimintaympäristöt
*Ihmisen kasvun tukeminen
*Toimintakyvyn tukeminen
*Oppimisen ohjaaminen
Työharjoittelujaksoja oli kolme ja jokaisessa lopuksi näytöt, ja yksi näyttö vielä koululla. Kirjallisia töitä jonkin verran ja lopuksi portfolio. Aika paljon erilaisia ryhmäjuttujakin. Ei ollut mielestäni mitenkään kauhean vaativa koulutus, ihan mukavaJa ainakin iltapäiväkerhoissa voi vissiin myös työskennellä avustajana, siis koulujen lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä kysyn tähän samaan ketjuun. :wave:
Mitä kaikkea koulunkäyntiavustajan työpäivä pitää sisällään? Entä millaisia ominaisuuksia koulunkäyntiavustajalla olisi hyvä olla?
*alaa harkitseva mutta sopivuudestaan epävarma*
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:sosiaaliset taidot vaaditaan hommassa ja pitkä pinnaMä oon nauttinu tästä vuodesta ihan mielettömästi ja toivon et ens syksynä saan jatkaa jossakin koulussa koulunkäynnin ohjaajana.
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:au toi viittomakieli ei innosta´![]()
Täälläpäin töitä taitaisi olla lähinnä ihan tavallisissa luokissa. Hyvät näyttäisi olevan työllistymismahdollisuudet, tosin lähinnä osa-aikaisia hommia ovat. Se ei mua kyllä edes haittaisi, olisi lapsilla lyhyet hoitopäivät ainakin aluksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä työskentelen tällä hetkellä pienluokassa, työ on henkisesti rankkaa ja joskus ihan fyysisestikin.
Höm,, mitä pitää sisällään? ai kauheetaolen erotuomari, poliisi, sairaanhoitaja, psykologi, leikkikaveri, äiti, vanginvartija, hyppynaruntolppa,, kaikkea tuota sujuvasti päivän aikana.
![]()
Koulupäivän päättyessä jään vielä koululle ip-kerhoon ohjaajaksi, minulla on siis täydet työtunnit.
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:mitä kaikkea opintoihin kuuluu? ja voiko ko.ammatin suorittanut työskennellä muualla
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Täälläpäin töitä taitaisi olla lähinnä ihan tavallisissa luokissa. Hyvät näyttäisi olevan työllistymismahdollisuudet, tosin lähinnä osa-aikaisia hommia ovat. Se ei mua kyllä edes haittaisi, olisi lapsilla lyhyet hoitopäivät ainakin aluksi.![]()
Tämä mun kiinnostus noita hommia kohtaan on jatkunut jo epäilyttävän pitkään, yleensä mä vaihdan mieltä parin kuukauden välein.![]()