Koulunkäyntiohjaaja KVTES-palkka?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tee täyttä työaikaa, olen opiskelija. Eli mun palkka lasketaan tuosta kuukausipalkasta tietyllä prosentilla sen mukaan paljonko teen tunteja. Etelä-Pohjanmaalla työskentelen.
 
mulla on
Näin sanoo Super
Peruspalkka 1.1.2012 alkaen 1759,97 €
Tähän ryhmään voivat kuulua esim. koulunkäyntiavustaja sekä aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaaja.

Tämä siis pätevän palkka. Tästä sit prosentiy pois

Itse katsoin just palkkanauhasta,et mun palkka oni 1789,69 ( 91,5%)+ kokemuslisä 89,58
 
"vieras"
Näin sanoo Super
Peruspalkka 1.1.2012 alkaen 1759,97 €
Tähän ryhmään voivat kuulua esim. koulunkäyntiavustaja sekä aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaaja.

Tämä siis pätevän palkka. Tästä sit prosentiy pois

Itse katsoin just palkkanauhasta,et mun palkka oni 1789,69 ( 91,5%)+ kokemuslisä 89,58
No eipä ole hääppöstä korotusta luvassa, luulin että palkka nousisi vähän enemmän kouluttautumisen myötä.
 
mulla on
[QUOTE="vieras";27296489]No satasen verran näkyy olevan, kun mulla ei ole alan tutkintoa ja tämä toinen sanoo saavansa melkein 1800.[/QUOTE]

Juu nii,ei siinä paljon eroa ole. Ajattelin äsken hieman väärin,luulin,että siihen on tulossa joku korotus kaikille,mut puhuitkin pätevän ja epäpätevän palkkaerosta :D

Epäpäteviä ei saisi kyl olla ollenkaan koulunkäyntiavustajian ainakaan erityispuolella. Yelispuolelle voipi mennä ku ei siel ole juur tekemistä jos ei sit satu ole integroitu
 
mulla on
[QUOTE="vieras";27296510]Onko tuossa jotain kokemuslisiä? Pääkaupunkilisä yms?[/QUOTE]

Ei ole mukana. Kokemuslisä on nyt sen melkein 90e. Olen ollut alalla reilu 9v. Wi pääkaupunkiseudulla vaan n100000 asukkan kunnassa
 
"vieras"
Juu nii,ei siinä paljon eroa ole. Ajattelin äsken hieman väärin,luulin,että siihen on tulossa joku korotus kaikille,mut puhuitkin pätevän ja epäpätevän palkkaerosta :D