Koulunkäyntiavustajan palkka kun töitä 30 h/vko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedosta kiitollinen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Riippuu sun kouluksesta myös, mut taitaa se heilua tossa 1300-1600 välillä

Tarkoitus olisi siis oppisopimuksella opiskella koulunkäyntiavustajaksi ja ajattelin kysyä, onnistuuko "vain" kuuden tunnin päivillä? Mutta tuo palkka mietityttää, että kannattaako se sitten kun tulee vielä hoitomaksut ylimääräisenä menona...

Alkuperäinen kirjoittaja temppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedosta kiitollinen!:
Osaiskos joku sanoa, paljonko tulee palkkaa jos koulunkäyntiavustajana on ja tekee töitä 6 tuntia per päivä?

joku 7 euroo runri eli reulusti alle tonni kuussa!!

Mun tuntipalkka liki 11 euroa, tosin olen erityisavustaja. Koulutus on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riippuu sun kouluksesta myös, mut taitaa se heilua tossa 1300-1600 välillä

Tarkoitus olisi siis oppisopimuksella opiskella koulunkäyntiavustajaksi ja ajattelin kysyä, onnistuuko "vain" kuuden tunnin päivillä? Mutta tuo palkka mietityttää, että kannattaako se sitten kun tulee vielä hoitomaksut ylimääräisenä menona...

Sun kannattaa toi selvittää kunnolla et paljonko se sun palkka sit olis. Mä en tiä mikä on opiskelevan palkka kuitenka.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedosta kiitollinen!:
Osaiskos joku sanoa, paljonko tulee palkkaa jos koulunkäyntiavustajana on ja tekee töitä 6 tuntia per päivä?

joku 7 euroo runri eli reulusti alle tonni kuussa!!

Mun palkkakuitti kyllä näyttää ihan muuta

taidat saada jotain ekstra palkkaa?

En saa mitään ekstraa kylläkä.

Alkuperäinen kirjoittaja ievaliina harmaana kka:
6 tuntia on aika normi kka:n työpvä!harvemmin 8h pvä...

Niin muuten taitaakin olla... Ite kun olin reilun kolme vuotta sitten kka:na niin mulla oli joko siivous tai ip siinä lisänä, niin työpäivät oli 8 tunnin mittasia...

Kokoukseen liittyen asiaan on vielä pari viikkoa, joten ajattelin kysellä muiden kokemuksia ja tietoja :)

Koulunkäyntiavustajan peruspalkka (täällä)on täysillä tunneilla 1637,21e ja mulla on 34h eli 88,89% tuosta eli 1455,32e. Ja siitä pois verot plus muut vähennykset, esim.ravintoetu ja muut. Tietty syödähän ei siel oo pakko.
Mä opiskelin hoitovapaalla olessa sillai monimuotosysteemillä eli ilta viikossa/2viikossa ja noin yks lauantai kuukaudessa.
vaihdoin nelivuorotyön tähän ja katunut en oo.

Niin muuten taitaakin olla... Ite kun olin reilun kolme vuotta sitten kka:na niin mulla oli joko siivous tai ip siinä lisänä, niin työpäivät oli 8 tunnin mittasia...

Kokoukseen liittyen asiaan on vielä pari viikkoa, joten ajattelin kysellä muiden kokemuksia ja tietoja :)

Meidän kunnassa oppisopimuksella olevat tekee täyttä päivää ja kesätkin on toimistohommissa, ei niitä saa lomauttaa niinku muut saa ku työt loppuu.

tottakai riippuu työpaikasta,ammattikoulussa oleva avustaja varmaan saapi enemmän tunteja kerrytettyä kuin ala-asteella oleva(kokemusta on),tai yläkoulun avustaja.

Alkuperäinen kirjoittaja kantsu:
Koulunkäyntiavustajan peruspalkka (täällä)on täysillä tunneilla 1637,21e ja mulla on 34h eli 88,89% tuosta eli 1455,32e. Ja siitä pois verot plus muut vähennykset, esim.ravintoetu ja muut. Tietty syödähän ei siel oo pakko.
Mä opiskelin hoitovapaalla olessa sillai monimuotosysteemillä eli ilta viikossa/2viikossa ja noin yks lauantai kuukaudessa.
vaihdoin nelivuorotyön tähän ja katunut en oo.

juu näin,meillä piti ostaa ruokalippuja,3.90 per ateria jos söi...Kummasti maistu omat eväät,en maksa tuota hintaa kouluruoasta.Toki ku oli sijaisena niin sai sillon ilmaseks eväät,siis ku sai korvata vapaana tunnit,näin meillä.
Tuo 8tuntia ois ihanneaika jos vaan ois niitä töitä(joita piti olla vaikka kuinka paljon sillo ku opiskelin ammattiin)

Minä menen pieneen kyläkouluun avustajaksi, jos vain kaikki sujuu loppuun asti hyvin. Välttämättä ei töitä olisi täyttä päivää, mutta sitä en tiedä mitä tuo oppisopimuskeskus sitten meinaa. Ja just tuota kesää mietin, mistä joku jo mainitsikin. Mutta nämä selviää sitten tarkemmin siellä tapaamisessa. Kiva kun olette vastanneet :)

Yhteistyössä